New in # 5

среда, фебруар 11, 2015 prettyandstylish 12 Comments

Cao drage moj☺
Danas sam za vas pripremila jos jedan new in post..☺Verovatno necu ovakve postove pisati svakog meseca, jer moram da se ogranicim kada je kupovina kozmetike u pitanju, ali u poslednje vreme sam nabavila  par stvarcica, pa sam zelela da sa vama podelim svoje prve utiske o njima.☺






Pocecu sa preparativnim proizvodima i prvi na listi je Vichy Dercos Neogenic sampon.Ovaj sampon je prvenstveno namenjen proredjenoj i kosi sklonoj opadanju, ali takodje mogu da  ga koriste i osobe cija je kosa ostecena, suva i bezivotna.Ovaj sampon kupujem vec treci put, i zaista me je odusevio, tako da uskoro ocekujte detaljniju recenziju.
                              
Zatim  je na redu je ova Balea univerzalna krema, koju sam prevashodno kupila zbog prelepog pakovanja i mirisa.Koristila sam je par puta  i na licu, i za sada mi se dopada.Inace onu drugu nisam uspela da ulovim, ali se nadam da ce uskoro biti deo moje kolekcije.



Balea dnevni fluid sa mirisom maline, je nesto sto nisam imala u planu da kupim, ali mnoge devojke su ga hvalile, pa sam odlucila da isprobam i prvi  utisci su zadovoljavajuci, ali kada ga jos malo budem istestirala, recicu vam nesto detaljnije.
                                           
I poslednji preparativni proizvod je Fruttini Body Lotion sa mirisom papaje, koji mi i nije trebao, ali miris mi se dopao pa sam ga kupila.Sasvim pristojno neguje, miris se dugo zadrzava na kozi, tako da su prvi utisci pozitivni.

                                            

                                  

                                                              * Dekorativa*




Prvi dekorativni proizvod je Essence Lash princess maskara,  koju sam kupila  iz razloga sto su je devojke na raznim blogovima dosta hvalile.Iskreno, znajuci da svako ima svoje individualno misljenje o nekom proizvodu, kada sam kupila ovu maskaru nisam ocekivala nista spektakularno.Ali, moj jedini komentar kada sam je prvi put probala, je bio da je to najbolja maskara koju sam do sada koristila.Pocecu od pakovanja, koje je meni predivno, do cetkice, i na kraju do samog efekta koji se dobija koriscenjem ove maskare.Svakako ce te uskoro citati post posvecen ovoj lepotici, gde ce te je videti na delu.

                                    
Zatim imamo  Aura Cover Me tecni korektor.Moj je u nijansi 301 Vanila.
Super prekriva, odlican je i za posvetljivanje, tako da ispunjava sve moje zahteve.
                                    
Naredna tri proizvoda su karmini.Prvi je  Kate Mos 102, i rec je o nekoj barbi roze nijansi.Karmin je kremast, ali ima polu mat zavrsnicu, dosta je prijatan na usnama,   i veoma  je postojan.Sledeci je  Essence Nude Love.Prelepa nude nijansa, koja je idealna za svaki dan.Tekstura je kremasta, pigmentacija karmina zadovoljavajuca, ali kada  se nosi karmin bez olovke ispod , dugotajnost mu nije najduza.I poslednji karmin  je Golden Rose 13.Ovo je jedan od clanova njihove mat kolekcije, i zaista je pravi mat karmin.Dosta je suv, dugotrajan, i ne bih ga preporucila devojkama koje imaju ekstremno suve usne, jer verujem da ce istaci kriticne delove.
 
Eveline 8 u 1 lak , je  nesto cime su svi odusevljeni, tako da sam zelela da probam i da vidim da li ce mi pomoci.
                   
Jos jedan lak u ovom new in postu je Colorama iz neon kolekcije,  i ovo je neka boja kajsije, koja ce biti odlicna za prolece i leto.
                          
I poslednja, ali ne i manje vazna stvar je Essence cetkica  za puder, bronzer i rumenilo.Iznenadjujuce mekana, ali i veoma precizna cetkica.Sam dizajn me je najvise privukao da je kupim, a istovremeno drago mi je i sto je kvalitetna.





 




                                I to bi bilo sve za ovaj post..:)
                          Nadam se da su vam se dopali moji noviteti.

             Da li ste probale neke od ovih proizvoda, i kakvi su vasi utisci o njima?
                              Do sledeceg posta.:)
                                   MiMi..:)


     




            

12 коментара:

  1. Moj omiljeni karmin je Rimmel 102... I mislim da cu ga kupovati sve dok ga budu proizvodili :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno je prelepa nijansa, i uopste me ne cudi sto ga toliko volis...☺
      Hvala na komentaru..☺

      Избриши
  2. Pa sve mi se svidja :D Essence maskaru i ja zelim probati, ali trenutno imam nekoliko otvorenih, pa cekam da ih porosim, da ne bacam dzaba...Aurin korektor mi je na wl :) ruzevi su super, predivne nijanse.. Essence cetkica je prelijepa ^_^ Eveline 8in1 je moje nokte oporavio i uradio im cudo :D Nadam se da ce i tebi isto odgovarati i pomoci :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopada..☺Nadam se da ces nabaviti Aurin korektor kao i sve ostale proizvode sa wl..☺Nadam se da ce i meni pomoci, kada je tebi kao i mnogim devojkama oporavio nokte..☺
      Hvala na komentaru..❤

      Избриши
  3. Divan post. :)
    Svasta imas novo. :)
    Zanima me koliko kosta sampon ili eveline lak? :)
    POZ

    ОдговориИзбриши
  4. Isparila mi 2 komentara :/ Tvoji New In-ovi su mi uvek zanimljivi i slatki :) Maskaru i korektor kupujem obavezno,procitala sam toliko lepog o njima (sad trosim Impalin tec.korektor,nije los). Imam par ovih ruzeva,samo u drugim nijansama,GR VMatte 12 i Essence Natural Beauty,GR mi nije nesto narocito suv,prijatan je na usnama. A sad moram da potrazim i ovu cetkicu :) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ajoj, zao mi je..:( Ali drago mi je sto je tvoj komentar ipak nasao put na mom blogu..☺Hvala ti puno..❤ Definitivno stvar ukusa, ja imam jos jedan Gr iz ove kolekcije, ali cini mi se da mu je struktura manje mat od ove..☺Obavezno, mislim da je LE, tako da ce brzo da se rasproda..☺Hvala ti na komentaru..❤

      Избриши
  5. I meni je jedan od omiljenih ruzeva rimmel 102, jedna od divnijih boja, obozavam ga :)
    Odlican post, ima dosta zanimljivih proizvoda. Ova essence cetka mi vrh izgleda, jesi li je skorije kupila? Pre neki dan sa zagledala njihove proizvode ali je nisam videla.
    Pozdrav
    xoxo
    -A

    http://withinstalovealex.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se za Rimmel karmin..☺Hvala ti..☺Da, jesam, mislim da je jos uvek imaju u prodaji..☺
      Hvala ti na komentaru..☺

      Избриши
  6. Taman sam isplanirala da kupim ovu essence maskaru a onda u jednom danu dobijem na poklon 3 maskare :D bas me zanima ovaj Vichy sampon :) essence ruzeve koristim odavno, cetke njihove takodje ali ovu nisam videla do sad nijednom kod mene u Liliju.. Colorama lakove takodje obozavam i imam nekoliko nijansi :) Super si se ponovila :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To je bas super, ima vremena probaces i ovu.Cak sta vise cula sam da uskoro stize jos jedna od prefstavnica Princess kolekcije, za koju kazu da ce biti jos bolja.☺Pogledaj u Dm-u, posto sam ja tamo nasla..☺Vec naredna recenzija je biti posvecena Vichy samponu, pa ces moci sve da saznas o njemu.☺
      Hvala na komentaru..❤

      Избриши