Dermix Body Balm

петак, јун 26, 2015 prettyandstylish 8 Comments


Cao drage moje..:)


Divni ljudi iz kompanije Dermix su me nedavno opet obradovali, ustupivsi mi jos jedan njihov proizvod na testiranje.Kao sto ste vec i u samom naslovu mogle da vidite rec je balzamu za telo, cijem sam se testiranju jako  radovala, obzirom da ga devojke dosta hvale.Jos jednom hvala kompaniji Dermix, zaista su me jako usrecili, a vas ukoliko zanima nesto vise o ovom proizvodu nastavite da citate post.





Dolazi u prepoznatljivom belom pakovanju, sa srebrnim obodom na vrhu koji dosta doprinosi tome da cela ova ambalaza deluje luksuznije i skuplje.Takodje tu je i veoma poznat  mehanizam otvaranja bocice, koji se meni jako dopada.Pakovanje kao i sva ostala sadrzi 200 ml proizvoda.





                                                            ~ Sastav~

Sadrzi karite (shea butter), butyrum cacao, Camelia sinensis i vocne kiseline.Kombinacija ovih sastojaka, daje losionu prijatan i prepoznatljiv miris, koji ce svima odgovarati, kako u letnjim, tako i u zimskim mesecima.




Posto je moja koza tela poprilicno suva, bila je idealno tlo za testiranje ovog proizvoda, obzirom da iz Dermix kompanije tvrde da ovaj ovaj losion pruza kozi dugotrajnu hidrataciju  tokom 24 sata.Iz licnog iskustva, uglavnom su svi ti proizvodi imaju jako gustu strukturu, koja ume da ostavi  poprilicno tezak osecaj na kozi, koji u ovim letnjim mesecima nikako nije nesto sto zelim.Lagana tekstura ovog losiona, je nesto sto mi je prvo privuklo paznju.Koza ga veoma brzo upija, i posle par minuta imate osecaj kao da se stopio sa  istom.Zaista pravo iznenadjenje, jer kao sto sam vec i spomenula, ne volim losione koji ostavljaju masan film.

Sa druge strane, zelim da pohvalim i visok stepen hidratacije, koji se ovim losionom postize.Ja ga nanesem  preko noci, i ujutru i dalje imam osecaj da mi je koza nahranjena  i meka.Primetila sam da za ove tri nedelje, koliko aktivno testiram ovaj proizvod, moja koza zaista izgleda mnogo bolje.



Stvarno sam zadovoljna ovim losionom, i to vam prvenstveno govorim na osnovu svog  licnog iskustva.Nevezano za to sto mi je proizvod ustupljen od strane proizvodjaca, jer nikada ne bih hvalila nesto sto ja licno ne smatram kvalitetnim proizvodom.



Ukoliko ste u potrazi za dobrom losionom, nebitno da li je vasa koza suva ili ne, predlazem vam da pogledate ovaj.Cena je 967 dinara, i mozete ga poruciti sa ovog sajta.



                          Da li ste probale ovaj losion, i kakav je utisak ostavio na vas?
                                                       Do narednog druzenja..:)
                                                                   Mimi..:***



* pr uzorak



8 коментара:

  1. Анониман26. јун 2015. 02:35

    Mila
    Koristim ga vec nekoliko meseci cak i decu mazem sa njim i odlican je.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se, i drago mi je da i tvojim klincima kao i tebi odgovara..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  2. Odlican je, mislila sam da mi se nece svideti miris ali mi se ipak na kraju svideo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Isti slucaj je bio i kod mene na pocetku koriscenja, medjutim krajni utisak je pozitivan..:)
      Drago mi je da se i tebi dopada..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  3. Probala i divan je <3. I meni je koža tela suva, naročito potkolenice i kad je uspeo njih da sredi i umiri nema dileme da je prošao test sa maximalnom ocenom. Slike su ti baš lepe <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas kao i moja, zaista je odlican, i ti si jos jedna devojka koja moze da potvrdi koliko je efikasan.:) Hvala ti puno..<3
      Hvala ti na komentaru..:)<3

      Избриши
  4. Za sada moj omiljeni body balm na celom svetu a i šire :)

    ОдговориИзбриши