Essence tecni ruzevi za usne

петак, новембар 20, 2015 prettyandstylish 9 Comments


Cao drage moje..:)

Iako ne kupujem previse Essence proizvoda, jer mi se kvalitet istih i ne dopada, kada sam na njihovoj polici ugledala kolekciju tecnih karmina, istog trenutka sam ih zelela.Malo sam zavisna od tecnih karmina.Vec tokom testiranja u parfimeriji sam primetila da su to zapravo sjajevi, a ne karmini, no kako sam poprilicno bila iznenadjena nihovom pigmentacijom koja je potpuno netipicna za jedan takav proizvod, odlucila sam se da im ipak dam sansu. A kakav su utisak ostavili na mene, saznajte u nastavku posta..:)



Nijanse koje su meni zapale za oko su u brojevima 01 colour party ( bebi pink boja) i 03 almost real ( nude nijansa).Pored ovih, kolekcija broji jos dve nijanse.


Samo pakovanje ovih sjajeva je jako slatko, mada nas je Essence navikao na to.Unutar istog se nalazi aplikator koji je jako precizan, savitljiv, te omogucava lepo i precizno nanosenje proizvoda.Ono sto mi se takodje svidelo je i predivni vanilasti miris, koji me je osvojio.



Vec sam pomenula da me je pigmentacija ovih proizvoda zaista odusevila, potpuno neocekivana, te ih tako mozete i samostalno nositi.Inace, ono sto mi se pored toga jako svidelo je i to sto su prijatni na usnama, i nisu nimalo lepljivi.Kao neko ko i nije bas fan proizvoda ovog tipa,to me je jako obradovalo.Mozete ih nositi i preko nekog karmina, dodatno ce istaci njegovu boju.Obe nijanse, iako su jako svetle, na usnama lepo izgledaju, bar je u mom slucaju takva situacija.


Kada je rec o trajnosti,  ukoliko ih nosite preko nekog karmina, mogu zaista dosta da izdrze i da potraju.Medjutim, samostalno u mom slucaju izdrze najvise dva sata.

~ Izgled ~




01







03

Sve u svemu, ja sam jako zadovoljna, s obzirom da su neki skuplji brendovi izbacili proivode ovog tipa, ciji kvalitet nije nimalo bolji, cak sta vise u nekim slucajevima je i losiji, a cena im je dosta veca za 330 dinara, dobijate proizvode zaista pristojnog kvaliteta.


I to bi bilo sve za ovaj post..:)


Da li ste probale ove proizvode, i sta mislite o njima?

Do narednog posta..:) Mimi..:****


9 коментара:

  1. Ja imam situaciju gde sam sa dečkom ušla u drogeriju i on je video ove ruževe i dopala mu se boja. I onda je jedno vreme cimao i pokušavao da ih otvori misleći da su klasični ruževi :P
    Nakon što sam se ismejala pomogla sam mu i odvrtela jedan da mu pokažem šta je u pitanju. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Xaxaxa, stvarno je kralj, dobro je da si mu pritekla u pomoc, decko se namucio pokusavajuci da ih otvori..:)

      Избриши
  2. Thank you very much..:)
    I wish you a nice weekend..:)

    ОдговориИзбриши
  3. E bas mi je zao sto nemaju vise nijansi mada mi se 03 bas dopada. Pakovanje je bas privlacno, i posto sam prvo videla sliku pomislila sam da su u pitanju Maybellline elixir koji jos nisu stigli kod nas :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni isto, na sajtu njihovom mi se ucinilo da ima vise..:) Dosta podsecaju na njih, i ostaje nam da se nadamo da ce i Maybelline elixir uskoro doci kod as..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши