Angel therapy 3 u 1 vitaminsko mleko za kosu

понедељак, јануар 11, 2016 prettyandstylish 6 Comments

Cao drage moje..:)


Vervatno je vec vecina vas cula za Ange therapy brend, koji je kvalitetom svojih proizvoda osvojio vecinu nas.Od kada su devojke pocele da hvale njihove proizvode  pozelela sam neki za sebe, pa je moj izbor pao na njihovo mleko za laske rascesljavanje..:) A kako sam ja zadovoljna ovim proizvodom, saznajte u nastavku teksta..:)

Mleko dolazi u plasticnom pakovanju, koje je pritom prakticno zbog pumpice kojom lako dozirate kolicinu proizvoda koju ce te naneti.Kako vam je mala kolicina dovoljna prilikom same upotrebe, ovaj proizvod ce vam svakako potrajati.



Na ambalazi je naznaceno da je namenjeno laksem rascesljavanju, no da pored toga moze i da se koristi za oporavak suve, ostecene i tretirane kose.Jedan od glavnih sastojaka ovog proizvoda je i arganovo ulje, cija su blagotvorna svojstva itekako poznata.


Ja nemam problem sa rascesljavanjem iz razloga sto mi je kosa slabija i ne toliko bujna, no kako sam je tokom leta vise puta farbala, to je ostavilo traga na njoj.Jedini proizvod koji mi je pomagao je kokosovo ulje, no njega koristim jednom u toku nedelje, kao masku, i trebalo mi je nesto sto cu koristiti nakon svakog pranja, i sto ce moju kosu uciniti vidno zdravijom, sjajnijom i meksom.Ovo mleko upravo to i radi, i ne samo trenutno, vec do narednog pranja imate osecaj nezne i negovane kose.


Koristi se nakon pranja, pre feniranja, i par puta da naspricate je sasvim dovoljno.Kosa postane istog trenutka meksa i finija na dodir, a pored toga gubi izgled ostecene i suve.


Sto se mene tice, ovaj proizvod je jedno veliko otkrice, i sigurno cu ga jos dugo koristiti.Verujem da cu nakon njega isprobati i ostalu preparativu ovog brenda, jer pored povoljnih cena tu je i kvalitet koji nije izostao..:)
~ Sastav~



Da li ste probale ovaj proizvod ili neki drugi iz asortimana ovog brenda? Utisci?
Do narednog kuckanja..:) MiMi..:***

6 коментара:

  1. Ovo zvuci jako zanimljivo :) Do sad nisam cula za ovaj brend ali bih htela da probam, kako se farbam i stalno feniram, to ostavi traga na kosi... Da li bi mogla da mi kazes gde moze da se nadje da se kupi? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verujem da bi tebi njihovi proizvodi odgovarali, jer su napravljeni vecinom od prirodnih sastojaka, i pomogli bi tvojoj kosi da se oporavi..:) Mozes naruciti preko njihove facebook stranice Angel therapy..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  2. Mnogo mi je drago da ti se dopada i da imamo iste utiske, moja preporuka od srca je da probaš i masku pod obavezzno jer genijalna je, i šampon je super :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni, hvala na preporuci Tico, probacu sigurno, verujem tvojim prepotukama, jer nikada ne omanes..:)
      Hvala ti na komentaru.>:)

      Избриши
  3. zelim sve celu kolekciju i cekam leto da dodjem u rodni kraj novi sad i kupim sve bas sve tvoja koleginica novosadjanka me je ubedila postovima sada i ti :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Xexexe, drago mi je da smo uspele, jer su ovo fenomenalni proizvodi, i verujem da ces kao i mi biti odusevljena..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши