Loreal True Match tecni puder

недеља, фебруар 14, 2016 prettyandstylish 6 Comments

Cao drage moje..:)
Ukoliko redovno pratite moj blog verovatno znate da nisam fan pudera, i da vise volim tonirane kreme, ali mi je za pojedine prilike ipak neophodna jaca pokrivenost, te sam odlucila da probam dosta hvaljeni Loreal True Match tecni puder..:)

Kako sam zadovoljna istim, procitajte u nastavku posta..:)


Nijansa koju ja koristim je najsvetlija u paleti, no pored nje postoje i cini mi se jos pet, tako da svako moze naci sebi idealnu.

Sam proizvod dolazi staklenom pakovanju sa pumpicom, koja vam dosta olaksava pri doziranju samog proizvoda. i sprecava da isti istisnete previse.



Ono sto mi se jako dopada kod ovog pudera je sto se odlicno prilgodjava mojoj suvljoj kozi, i ne istice kriticne  delove, vec ih kamuflira, sto je i vise nego pohvalno.
Takodje, smatram da bi se ovaj puder prilagodio kako potrebama normalne, tako i masne i kombinovane koze.


Prekrivna moc mu je srednja, ali se moze nadograditi do potpune.Lako se blenda, stapa sa tenom, i ne izgleda nimalo vestacki na licu.Sto se same trajnosti tice, na mom licu ostaje sve do trenutka dok ne odlucim da ga uklonim.Inace imam problem da mi puderi cesto zapuse pore, i naprave haos na licu, sto sa ovim nije  slucaj.



Mane ovom puderu do sada nisam uspela da pronadjem, a verujem da cu daljnim koriscenjem istog biti sve zadovoljnija.Sto se mene tice, mogu slobodno da vam ga preporucim, a cena istog je 1500 dinara, mada ga cesto mozete naci i na akcijama.



I to bi bilo sve za ovaj post..:)


Da li ste isprobale ovaj puder i sta mislite o njemu?
Do narednog posta..:)

MiMi..:***

6 коментара:

  1. Moj omiljeni puder, obozavam ga, imam kombinovanu kožu sa dosta masnom t-zonom i isušenim obrazima i ovaj puder mi je fenomenalan, ne masti dodatno t-zonu, ne isušuje suve delove. Takodje dosta je lagan tako da može da prodje za svaki dan a opet lepo pokriva i dugo drži na licu pa je odličan i za specijalne prilike.. Za mene najuniverzalniji puder ikada jer se prilagodjava svim tipovima kože i odgovara za svaku priliku! 5+ :D

    ОдговориИзбриши
  2. Imam ovaj puder u nijansi Rose Beige, kupila sam ga na nagovor prodavacice u DMu, samouvereno je nastupila i rekla da je to nijansa za mene i da ne sumnjam u njeno znanje, medjutim - dosla sam kuci, probala ga, i nijansa je tamnija za ton i vise od mog tena :/. Bas sam bila ljuta, i na nju i na sebe, jer ja najbolje znam sta mi odgovara ( logicno ) a i iskustvo je na mojoj strani, ali eto, nema nazad. Divan je puder i ti si ga verno opisala, ali ga vrlo retko koristim, nazalost. Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nikada ne veruj prodavacicama, uvek pogrese, i meni se to desavalo, tako da bezim od njih uvek..Mozda ga mozes koristiti kada pocrnis, ili ga pomesati sa nekim bas svetlim pa da dobijes svoju nijansu, ali drago mi je da na se misljenja poklapaju..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  3. Jooj divan je želim ili njega ili možda još više onaj novi MF :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Xexexe, mozda je ovaj mf bolji, pa se nadam da ces uskoro ispuniti sebi zeljicu..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши