Manicure of the week

четвртак, март 24, 2016 prettyandstylish 4 Comments

Cao drage moje..:)

Vec standardno u ovakvom tipu posta pisem o GR lakovima,jer me iznova i iznova odusevljavaju.Kao i do sada isto je i sa ovom kolekcijom brzosusecih lakova, koja je takodje obiluje izborom nijansi, pa svako moze naci sebi idealnu.


Kako je prolece konacno doslo, pastelne boje su ponovo u prvom planu, na moju veliku radost, jer ih zaista obozavam.Zato sam odlucila da ove nedelje na svojim noktima nosim ovu pastelno plavu nijansu u broju 11, a vise o samom laku, procitajte u nastavku.



Tekstura laka je zaista fina, te se samim tim isti lako i ravnomerno razmazuje.Pigmentacija je na jako visokom nivou, i sa jednim slojem dobijate punu boju, no uvek mozete dodati jos jedan sloj ako zelite.Cetkica je standardno super, dovoljno siroka da jednim potezom obuhvatite celu povrsinu nokta.


Dolazimo do dela sa susenjem, koje nazalost ne traje 60 sekundi, potrebno je malo vise, ali u odnosu na neke druge lakove brze se osusi, cak i bez nadlaka preko.Iskreno, to po mom misljenju i nije velika mana, jer svakako mu ne treba dugo.Sto se trajnosti tice, meni na noktima izdrzi i do pet dana, a kako su meni ruke non stop u vodi, onda je to bio najbolji nacin da ga testiram.


Sto se mene tice, ovi lakici su sjajni i sigurno cu ih u buducnosti kupovati..:)


Da li ste probale ove lakove i sta mislite o njima?

Do narednog posta..:)
MiMi..:**

4 коментара:

  1. NIsam probala ovu kolekciju, ali cu ovu divnocu da potrazim :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Xexexe, obavezno, sigurna sam da ce ti se svideti..:)
      Hvala ti na komentaru..:**

      Избриши
  2. Imam dva laka iz ove kolekcije ljubičasti je predobar,ali zato nekom tamnijom braon nijansom sa blagim šimerom nisam, jer ima lošu pokrivnu moć, trebalo bi naneti 3-4 sloja,ali se onda jave brazdice.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E pa hvala ti sto si mi to rekla, mislim da sam bas tu nijansu fledala, medjutim nisam bila sigurna kakva ce biti.Bas steta sto im te simeraste nijanse i nisu najboljeg kvaliteta..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши