Avon Dreams

недеља, март 20, 2016 prettyandstylish 4 Comments

Cao drage moje..:)

Mislim da gotovo nikada nisam pisala post vezan za neki parfem, prvenstveno iz razloga sto jedan koristim vec godinama, i bila bi jako dosadna kada bi samo o njemu pricala i pisala.
No, kako sam u poslednje vreme otkrila jedan, koji mi se toliko dopao i koji vec jedno vreme konstantno koristim, zelela sam da vam u par reci kazem nesto o istom.Radi se o Avon Dreams parfemu, koji je novitet u Avon porodici parfema, i koji dolazi sa porukom da trebamo da ozivimo svoje snove.Nesto vise o istom i nastavku.



Kao neko ko je istinski ljubitelj slatkastih, puderastih i jakih parfema, vrlo me je zacudilo sto mi se ovaj dopao obzirom da pripada grupi cvetnih, koji nisu bas na mojoj listi favorita.
Glavne note ovog parfema su sljiva, provansalska ruza i drvenaste note.



Sam parfem je jako blag i prijatan, i po mom misljenju ta aroma ruze je na prvi kontakt sa istim jako zastupljena, dok kasnije mozete osetiti i ostale.Nisam bas veliki fan parfema sa mirisnim notama ruze, jer su cesto preintenzivni i bar meni neprijatni, no sa ovim to nije slucaj.Smatram da je ovaj parfem nesto sto je idealno za predtojece prolece, ukoliko volite da ih sezonski menjate.

Sto se postojanosti tice, zaista sam i vise nego zadovoljna.Miris je jako dugotrajan, i bikvalno ga ceo dan osecate na sebi, sto priznacete nije slucaj sa svim parfemima ovog brenda.


Sto se mene tice, ja sam nasla idealan parfem za ovu sezonu, a ukoliko sam vas zainteresovala, isti mozete naci u aktuelnom katalogu.Cena je cini mi se oko 1300 dinara.


I to bi bilo sve za ovaj post..:)


Da li ste probale ovaj parfem i sta mislite o njemu? Da li inace koristite Avon parfema, i ikoji je vas favorit?
Do narednog posta..:)
MiMi..:)

4 коментара:

  1. Ni ja ne volim guseci miris ruze, ali ovaj parfem sam njusnula u katalogu i dopao mi se na prvi pogled. Slazem se oko postojanosti njihovih parfema, nekako su mi dugotrajniji Oriflameovi. Ja sam dozivotni obozavalac Naomi Campbell Cat deluxe, koji se, nazalost, vise ne proizvodi, pa sam u potraznji za nekim novim/starim parfemom koji ce ga zameniti. Nuxe parfem mi deluje super jer kazu da mirise kao ulje koje je savrsenog mirisa, moracu da isprobam negde tester neki i da vidim sta cu sa tim. Od Avonovih parfema favoriti su mi Christian Lacroix Nuit, Femme koji je nesto blazi i Tomorrow kao standardno najboji iz njihove kolekcije. A koji je parfem koji ti dugo koristis, pomenula si ga u postu? :-*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. DRago mi je da ti se dopao..:)Nisam nikad probala ove iz Oriflema, mada ih sve devojke hvale..:)Ja sam isprobala tester Nux parfema, i sjajan je, znaci vrujem da bi ti se dopao..:)Ti Avon koje si navela su sjajni, Femme pogotovo..:)Meni je od prve godine srednje omiljeni Dior Hypnotic Poison, znaci zivotni favorit..:)
      :* Hvala ti na komentaru..:***

      Избриши
  2. Анониман20. март 2016. 09:59

    Evo mene si zaintresovala, nisam ga pomirisala ali po opisu koji si dala cenim da bi mi se dopao, pakovanje je sjajno. Pogotovo mi se svidja poruka koju Avon prenosi i pozadina cele priče.
    https://spersonally.wordpress.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da jesam, i ako si ljubitelj pravih cvetnih parfema, verujem da bi ti se ovaj itekako dopao..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши