My night desk

недеља, март 13, 2016 prettyandstylish 12 Comments

Cao drage moje..:)

U danasnjem postu zeim da sa vama podelim sta se to sve nalazi na mom nocnom stocicu, jer licno jako volim da citam postove ovakvog tipa, i inspirisana time pisem isti.Ukoliko vas zanimaju detalji, nastavite da citate post..:)



Prva stvar jesu casopisi ili knjige.Ja obozavam da citam, narocito uvece, to me jako opusta i to je vec duzi vremenski period moja svakodnevna rutina.Ako nije neka zanimljiva knjiga, onda su tu Cosmo, Yoj i Lepota i zdravlje, jer su ovi casopisi puni raznih saveta iz beauty i fashion sveta.


Nakon toga tu su kremice, pocevsi od onih za lice, preko onih za ruke.Jako volim da se mackam pred spavanje, uzivam u tome, tako da volim da mi svi ovi proizvodi budu pri ruci.Ovo su neki od omiljenih, ali se postava stalno menja.


Naravno, Aktivni kiseonik sprej je moje otkrice, koje prskam i po par puta tokom dana, jer jako prija mojoj kozi, i ne bih mogla da zamislim negu iste bez njega.



Losion za telo koji trenutno koristim je Avon Dream, jer sam odusevljena parfemom, samim tim i losion mi se bas svidja.Inace sam prava zavisnica sto se ovih mazalica za telo tice, jer ih imam dosta, i stalno ih kupujem.Uz to nikada jedan ne potrosim do kraja, vec sam u stanju da svaki dan otvaram novi.


Takodje Avon Planet spa set sa lavondom koga cine sprej za jestuke i balzam, obozavam jer su prijatnog i opustajuceg mirisa.


I na kraju tu su balzmi za usne, koji su takodje moja velika opsesija.Ovo su samo neki koje trenutno volim i koristim.

I to bi bilo sve za ovaj post..:)


Kako vi organizujete svoj nocni stocic? Da li na njemu volite vise ili manje stvari?
Do narednog posta..:)
MiMi..***

12 коментара:

  1. Анониман13. март 2016. 06:10

    Slike su me kupile, sareno i savrseno. Inspirativan i zanimljiv post :D

    https://spersonally.wordpress.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno na tim lepim recima, drago mi je da ti se dopada..:*
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  2. Fotke opet lepo skockane, imas odlicno oko :-) Pa, nega nam je prilicno slicna: krema za lice, ruke, labelo, okoloocna i serum za vrat i bistu, bez knjige ne idem u krevet, a tu su uvek i papirne maramice. KAd si kupila ovu baleinu kremicu za ruke? Ne vidjam je nigde sad, a imam samo jednu iz te kolekcije, a htela sam sve :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno dusice..:*Jos prosle godine, kremu sam potrosila, ali unutar ove posudice stavim kokosovo ulje, posto volim da mackam usne njime..:) Mislim da ih vise i nema, bas steta..:(
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  3. Анониман13. март 2016. 14:54

    Sladak i zanimljiv post. Nemam bas puno stvari na stocicu, ali uvek je tu moja mala ikona, neki casopis / katalog :), maramice i sprej za nos ( zbog alergije ),a ponekad se zatekne i plazma ili cips :). Kristina :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno..<3Bas mi je zao sto imas problem sa alergijama, nadam se da uspevas da se izboris sa njima..:(Sve i vise nego potrebne stvarcice..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  4. Vidim Dexe balzam viri to mi je drago, Niveu obožavam, aktivni kiseonik je must have po meni, super korisne stvarčice uvek moraju biti na domak ruke :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Malo je reci da obozavam Dexe balzam, bukvalno ga jedem..:)Drago mi je da se slazes sa mnom..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  5. divan prolecni post, gde mogu da se kupe ove gumice za kosu?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno..;) Imas u Lily drogerijama na kasi, cena im je oko 100 dinara..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши