Tru Legs Flawless Finish Instant Make Up

понедељак, јул 18, 2016 prettyandstylish 9 Comments

Cao drage moje..:)

U danasnjem postu, zelim da sa vama podelim svoje odusevljenje o jednom proizvodu, koji mi je stvarno ogroman favorit, pogotovo u ovim letnjim mesecim, a rec je o Tru legs makeup spreju za noge..:) Ukoliko jos uvek niste imale prilike da se upoznate sa ovim proizvodom, i zanima vas kako funkcionise, onda procitajte i ostatak posta..:)


Naime, radi o proizvodu, koji funkcionise kao puder, samo dolazi u obliku spreja, pa je samim time laksi za nanosenje.Ambalaza u kojoj dolazi sadrzi 75  ml proizvoda, sto ce vam potrajati, cak i ako ga koristite svakodnevno.Ovo je svetlija verzija, i mislim da ima i tamnija, no ja nisam uspela da je pronadjem na polici u drogeriji.


Sto se samog spreja tice, odlican je za prekrivanje sitnijih kapilara i venica na nogama, sto je veliki plus.Sledeca stvar koja mi se jako dopada je ta sto vasim nogama daje prirodnu boju, ne izgleda narandzasto na kozi, a pritom sadrzi i sitne sljokice, koje nisu nimalo napadne i jos bolje istaknu boju vasih nogu.


Nacin upotrebe je zaista lak.Potrebno je da sprej nanesete na kozu, razmazete rukama, i sacekate par trenutaka da se osusi.U mom slucaju, ovaj sprej mi nije ostavljao tragove po odeci, sto je jos jedna dobra stvar.Lako se skida vodom, ravnomerno, i ne ostavlja fleke po kozi.

Dosta je dugotrajan, i nece se skinuti sa vase koze, sve dok vi sami ne odlucite da to uradite.


Mislim da bi se odlicno izgledao, cak i na nogama osoba koje imaju jako svetao ten, jer kao sto sam vec spomenula, zaista izgleda jako prirodno kada se nanese.

Sto se mana tice, zaista ih za sada nisam uocila, no verujem i da necu..;) Ovaj sprej mozete nabaviti u Lily drogerijama, a cena istog je 300 dinara..:)

I to bi bilo sve za ovaj post..:)


Da li ste probale ovaj proizvod, ili neki slican ovome, i kakva su vasa iskustva?

Do narednog posta..:)

MiMi..:****

9 коментара:

  1. Vau ovo deluje kao odlicna stvar, moracu da probam!

    www.bymajamladenovic.com

    ОдговориИзбриши
  2. Drage devojke koristite li true legs za ostatk tela?

    ОдговориИзбриши
  3. Devojke koristite li true legs za ostatak tela?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja se iskreno nisam usudila da probam, jer je na pakovanju naznaceno da se ne koristi na druge delove tela.

      Избриши
  4. Milena,da li sprej smeju da koriste trudnice? Hvala

    ОдговориИзбриши
  5. Milena,da li sprej smeju da koriste trudnice? Hvala

    ОдговориИзбриши
  6. Milena,da li sprej smeju da koriste trudnice? Hvala

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moja iskrena preporuka je da ga kao trudnica preskocis, jer svi ovi proizvodi koliko svakodnevno bezazleno izgledali, ja ih ipak ne bih preporucila, bar ne do kraja tvog stanja.
      Hvala na komentaru.

      Избриши