Alverde ulje za lice~ divlja ruza

недеља, август 21, 2016 prettyandstylish 10 Comments

Cao drage moje..:)


Kako sam u poslednje vreme opsednuta uljima za negu koze lica, redovno isprobavam nova, i zelim da sa vama podelim utiske o istima, jer stvarno mislim da su nezamenljiva.Od kada koristim samo ulja kako ona za ciscenje lica, tako i za negu istog, koza mi nikada nije lepse izgledala, i zao mi je sto se nisam za njih ranije  opredelila.

Danas vam pisem o Alverde ulju od divlje ruze, a za vise informacija, nastavite da citate post..:)


Proizvod dolazi u bocici od 15 ml sa pipetom koja je jako prakticna, i samim time mozete lakse dozirati kolicinu roizvoda prilikom upotrebe.Miris divlje ruze je poprilicno intenzivan, ali veoma prijatan i nece vam smetati, cak i ako niste fan cvetnih aroma.Takodje pored ruzinog, ovaj proizvod sadrzi i ulja jezgra badema i breskve.
Nanosite ga na prethodno cistu kozu, blago umasirate, a pored lica, mozete ga nanositi i na predeo dekoltea i vrata.



Samo ulje nije previse masno, tako da vam nece stvarati tezak i neprijatan osecaj na kozi, uz to ista ga jako brzo upija.Jednom recju, tekstura proizoda je vrlo lagana, sto ovo ulje po mom misljenju cini idealnim i za osobe sa masnom kozom.


Ja ga koristim dva puta dnevno, ujutru pre sminkanja, i uvece, i zaista sam i vise nego zadovoljna trenutnim stanjem svoje koze.Ukoliko imate problema sa suvom kozom koja je pritom sklona i da se ljusti, i koju je tesko obuzdati, ovo ulje ce vas spasiti, i to vam garantujem, jer je i moja koza sama po sebi suvlja.


~Sastav~



Ovo ulje definitivno dobija sve moje preporuke, i mislim da je proizvod koji bi odgovarao svakom tipu koze.Cena istog je nesto manje od 400 dinara, i mozete ga pronaci na policama dm drogerija..:)


I to bi bilo sve za ovaj post..:)


Da li ste probale ovo ulje, i kakva su vasa iskustva?

Da li postoji neko koje ste probale i koje bi mi rado preporucile?

Do narednog posta..:)

MiMi..:***

10 коментара:

  1. Do sada nisam koristila ovakve proizvode, ali bih mogla da probam, cena je prihvatljiva. :)
    Šminke nikad dosta

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Cena je super, i verujem da ces biti zadovoljna i samim proizvodom..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  2. Одговори
    1. Bas mi je drago da se slazemo, i da je i tebi odgovaralo..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  3. Koristila sam ovo ulje jer i ja imam problema sa suvom kožom. Odlično se pokazalo. :)
    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas mi je drago da je i u tvom slucaju delovalo i da ti je pomoglo da resis problem suve koze..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  4. Jako volim Alverde proizvode pa verujem da bi mi i ovaj odgovarao iako nisam probala do sada ništa slično :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sigurna sam da bi ti se svidelo, posto znam da ti volis ove mackalice..:)
      Hvala ti na komentaru..:***

      Избриши
  5. Одговори
    1. I jeste, znaci mislim da cu ga kupovati dok sam ziva..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши