My skin care routine

среда, октобар 19, 2016 prettyandstylish 21 Comments

Cao drage moje..:)

U danasnjem postu zelim da sa vama podelim svoju svakodnevnu rutinu nege koze lica, kao i proizvode koje koristim.Ovo je nastavak na moj prethodni post, gde sam pricala o suvoj kozi, kao i njenoj nezi.Proizvode koje cu pomenuti su savreseno prilagodjeni potrebama moje suve koze, pa ukoliko imate slican problem, predlazem vam da isprobate i neke od njih.


Prvi proizvod je namenjen skidanju sminke i ciscenju lica, a rec je o Garnier dvofaznoj micelarnoj vodi.Ovo je proizvod koji sam volela, pa mrzela, i sada ga ponovo volim.Razlog tome je taj sto sam bila ubedjena da mi isusuje kozu, a kako su mi mnoge od vas sa slicnim problemom, pisale da je to gotovo nemoguce, jer isti sadrzi i ulje, dala sam ovoj micelarnoj vodi jos jednu sansu, i odusevila me je.Jako lepo skida svu sminku sa lica, a pritom vam je potrebna veoma mala kolicina.Uz to sadrzi i ovaj uljani deo, koji je idealan dodatak za nas suvokozce.

Zatim za temeljnije ciscenje lica koristim Balea ulje, u koje se kunem , koje moju kozu bukvalno preporodi, i kada mi ovaj proizvod ponestene, koza mi bas poludi.


Proizvod koji koristim kao tonik, a ujedno i kao prej za fiksiranje sminke, ili za svakodnevnu hidrataciju koze, je zapravo ruzina vodica brenda  Heritage Store .Zaista odlican proizvod, od svega dva sastojka ( ruzine latice i voda), potpuno organski i bar meni nije izazvao nikakve negativne reakcije do sada, mada sam sigurna ni da u buducnosti nece.


Omiljena maskica trenutno mi je ova  Queen Helene  sa avokadom i grejpom, koja jako lepo hidrira kozu, i zaista je ucini vidno lepsom i zdravijom.
Takodje skrab za lice ovog brenda sa medom i ovsenim pahuljicama, je zaista pravo osvezenje za kozu, jer nije ni previse grub, a ni blag, samim time obavlja odlican posao.


Za negu lica korisim ulja, i trenutno favorit mi je bademovo, ali vi mozete uzeti bilo koje i nece te pogresiti.Generalno ovo nije premasno, jako se lako razmazuje i koza ga brzo upija, a i ukoliko ga nanosite pre pudera, necete morati da brinete da ce skliznuti sa lica.


Za negu okoloocne regije koristim ovu Nivea kremicu koja mi dosta pomaze u borbi protiv tamnih krugova, ali isto tako i jako lepo hidrira tu regiju.Koristila sam mnoge kremice ovog tipa, ali ova mi je favorit trenutni.



I to bi bilo sve za ovaj post..:) Nemam previse proizvoda, mada mislim i da vam ne treba, jer kozu nikako ne treba previse opterecivati, cak ni ako je suva.

Da li ste probale neke od ovih proizoda, i sta mislite o njima?

Do narednog posta..:) MiMi..:)

21 коментар:

  1. Garnier micelarnu i balea ulje koristim odlicna su oba proizvoda :)

    Frauleind.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Nista nisam isprobala od proizvoda koje koristis. Razlog: masna koza. Ali rado citam ovakve postove i dobijem inspiraciju za isprobati nove proizvode, bar one za ciscenje koze.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sigurna sam da bi ti neki od ovih proizvoda odgovarao, s obzirom da su neki univerzalni, pa se nadam da ces isprobati i da ce ti se dopasti.>:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  3. Odlican post, koristim micelarnu, i zaista je sjajna..:)

    ОдговориИзбриши
  4. Super post, jako mi se dopada..:) Ja sam probala ovo Balea ulje, medjutim imam jako masnu kozu i ne odgovara mi..:(

    ОдговориИзбриши
  5. Meni se kod Garnier micelarne jedino ne dopada sto ostavlja bas taj mastan film, sto mi kao masnokozcu nikako ne odgovara..:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. S obzirom na to da si masnokozac, mislim da bi ti ona klasicna, ili cak ona nova koja je i namenjena osobama sa masnom kozom, vise odgovarala.:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  6. kako imam problem sa jako suvom kozom poslusacu tvoje savete i sigurno probati neke od proizvoda..:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Obavezno probaj, jer znam u kakvom je stanju moja koza bila, i ovi proizvodi siu me spasili, pa verujem da ce i tebi pomoci.
      Hvala ti na komentaru..;)

      Избриши
  7. Jako koristan post i dopada mi se tvoj izbor proizvoda.

    ОдговориИзбриши
  8. Pratim tvoj blog od skoro, i mada ne pises toliko cesto imas odlicne tekstove sa jako lepim slikama i korisnim savetima.

    ОдговориИзбриши
  9. Nista od navedenog nisam probala jer imam mesovitu kozu, pritom i osetljivu, s vremena na vreme mi priredi neko neprijatno iznenadjenje, nikad mi nije dosadno s njom :) :/. Ali svejedno sam procitala post i dopao mi se :) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas mi je krivo zbog tvoje situacije sa kozom, mada te skroz razumem jer je i moja znala da bude takva..:( Hvala ti puno na lepim recima i komentaru..:)

      Избриши
    2. Ma nije to tako strasno Milena, malo sam iskarikirala realno stanje, nemam neke narocite probleme s kozom, kao i svaka druga zena, u pms-u hoce da mi bukne koza, inace nemam nekih vecih problema, nasrecu :) Kristina

      Избриши
  10. Super post draga, ovaj Queen Helene moram da probam, prvi put sad vidim :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Ticko moj puno, sigurna sam da ces uskoro probati i da ce ti se svideti..:***

      Избриши