Black A line skirt by Zaful

петак, фебруар 03, 2017 prettyandstylish 10 Comments



Zaful Valentine's Day Big Promotion


Jos jedan post  za danas u kome zelim da vam predstavim ovu prelepu suknjicu sa sajta Zaful .
Jako dugo tragam za crnom teksas suknjom, jer mislim da je nesto sto svaka od nas treba da ima, s obzirom da je to komad garderobe koji mozete nositi uz bukvalno sve.
Ova je jako lepo uradjena, teksas deluje jako kvalitetno, i ako je za nijansu kraca, jako mi se dopada, i mislim da cu je u narednom periodu dosta nositi.
Mozete je nositi i tokom ovih toplijih zimskih dana, jer teksas nije tanak, vec je onako deblji. Ukoliko volite suknje A kroja, obavezno bacite pogled na ovu. Cena iste je 16 dolara.
Ovu suknjicu mozete pogledati na sledecem linku.




Kako vam s dopada ova suknja, i kako bi je vi kombinovale?
 Do narednog posta..:) MiMi..:***

10 коментара:

  1. Divna suknjica i neobična, a tebi stoji ko bombonica :).

    ОдговориИзбриши
  2. Suknja je divna, bas mi se dopada.

    ОдговориИзбриши
  3. BBas sam trazila slicnu ovakvu, i hvala na preporuci.Inace, prelepo ti stoji.

    ОдговориИзбриши
  4. Mnogo mi se dopada kroj, jer ja volim ovakve suknje, ali su kod nas mnogo skuplje nego ovde na sajtu. Inace predivno ti stoji.

    ОдговориИзбриши