Zaful Wishlist

четвртак, фебруар 16, 2017 prettyandstylish 12 Comments

Cao drage moje..:)

U danasnjem postu zelim a sa vama podelim svoju trecu po redu listu zelja sa sajta Zaful.
Ovoga puta cu vam pokazati sve proizvode koje sam narucila, tako da kada isti stignu mogu vam tacno javiti da li su iste kao i na slikama. Pa hajde da krenemo..:)

Zaful spring 2017 Promotion  


Obozavam suknje, i uvek ubacim neku u svoju porudzbinu. Do sada su mi se sve jako dopale, tako da se nadam da ce to biti slucaj i sa ovom.

Wool Blend Flounce Mini Skirt - KHAKI L Mobile



Ova dzemper haljina mi deluje jako mekano i mislim da ce biti odlivna za ovo doba godine, kada nije ni preise hladno, a ni toplo. Jedva ceam da mi stigne.

Sequined Long Sleeve Lamb Wool Dress - PINK ONE SIZE



Vintage Crucifix Flower Bracelet With Ring - SILVER



Svi hvale cetkice sa ovog sajta, tako da jedva cekam da vidim da li su zaista toliko dobre.

Goat Hair Eye Makeup Brushes Set - COMPLEXION

I to bi bilo sve za ovaj post..:)

Da li ste narucivale do sada sa ovog sajta, i kakva su vasa iskustva?

Do narednog posta..:) MiMi..:)

12 коментара:

  1. Meni su pre desetak dana stigle ove četkice i vrlo sam zadovoljna. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas mi je drago da si zadovoljna, iskreno se nadam da ce se i meni svideti..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  2. Roze haljina je bas lepa, sigurna sam da ce ti lepo stajati>:)

    ОдговориИзбриши
  3. Meni su se ove cetkice bas svidele, narucila sam sa nekog sajta iste i odlicne su.:)

    ОдговориИзбриши
  4. bas trazim ove natukvice sa prstenjem, pogledacu ovaj sajt sigurno.

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican izbor, jedva cekam da vidim kako stvari izgledaju uzivo.

    ОдговориИзбриши