Sammydress Wishlist

четвртак, фебруар 16, 2017 prettyandstylish 10 Comments

Cao drage moje..:) 

Danas vam donosim jos jednu listu zelja, ovoga puta sa sajta Sammydress.
Prvi put saradjujem sa ovim sajtom, pa nisam sigurna sta mogu da ocekujem.
Ono sto sam primetila je da su cene zaista i vise nego povoljne i zaista imate ogroman izbor.
U nastavku posta, pogledajte sta sam ja to sve narucila sa istog.


Sammydress spring 2017 Promotion  





U mom slucaju cizmica nikada dosta, tako da su ove definitivno privukle moju paznju.


Kozna jakna je svima nama potrebna, pogotovo sto sada dolazi toplije vreme. Komad garderobe koji mozete uz sve kombinovati, i koji nikada ne izlazi iz mode.

Zipper Fly Short Faux Leather Cropped Jacket - BLACK L


Redovno narucujem trepavice sa ovakvih sajtova, jer su jako dobrog kvaliteta, a pritom su zaista jeftine.

New Arrival 10PCS Hand-made Super Exquisite Fake Eyelash for Ladies

I to bi bilo sve za ovaj post..:)

Da li ste do sada kupovale na ovom sajtu, i kakva su vasa iskustva?
Do narednog posta..:) MiMi..:)




10 коментара:

  1. Odlican izbor draga, mislim da cu pogledati ove trepavice, deluju odlicno..:)

    ОдговориИзбриши
  2. Cizme su bas divne, javi kako si zadovoljna.

    ОдговориИзбриши
  3. I ja merkam jedne cizmice sa resama u Dajhmanu, luda sam za resama :-D I jakna je prelepa :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. i ja sam u njihovoj radnji videla slicne,mozda mislimmo na iste, ali svakako delimo ljubav prema resama..:) Hvala ti puno..:)

      Избриши