Oskar specijal 2017

уторак, фебруар 28, 2017 prettyandstylish 0 Comments

Cao drage moje..:) 

Kako je nedavno zavrsena 89. dodela Oskara po redu, u danasnjem postu zelim da se osvrnem na sve sjane i one ne tako sjajne haljine koje su nosile neke od poznatih svetskih dama. Iskrena da budem, dodelu Oskara pratim najvise zbog toga, jer iznova i iznova volim da vidim koje su to kreacije ponele, te u ovom postu sa vama delim misljenja o nekim komadima koji su meni zapali za oko, ali i onima za koje smatram da su totalni promasaj
Pa da krenemo redom.


Na samom vrhu po mom misljenju nasla se Emma Stone u predivnoj Givenchy Haute Couture haljini.
Sama haljina je predvna, i moram da priznam da mi se najvise dopada donji deo, na kome su rucno nanizane zlatne rese, pa nije ni cudo sto ova haljina vredi citavo malo bogatstvo. Svedena sminka, vrlo malo nakita, i predivan osmeh, ucinili su da ova haljina dodatno dodje do izdrzaja, i sto se mene tice, cista desetka.:)


Kirsten Dust ove godine nosi Diorovu kreaciju, i po misljenju mnogih modnih strucnjaka, jedna je od najlepse obucenih zena na ovogodisnjoj dodeli Oskara.
Iskreno, najmanje je najvise, te je komad dijamantske ogrlice uz jednostavnu haljinu, bio dovoljan da ova glumica zablista.


Hailee Steinfeld ove godine nosi Ralph Russo kreaciju, i mada sam primetila da mnogi dizajneri kreiraju slicne haljine, ova mi je jednostavno promasaj. Za pocetak izgleda kao zavesa, donji deo ne pada bas najbolje, jednostavno nekako mi je previse razbacana. Uz to mislim da se na zadnjem delu nalazi i dodatak u vidu masne , koji mi je definitivno previse.



Emma Roberts nosi Armani Prive vintage haljinu,  koja je  je nepogresiva kombinacija crne i bele boje. Gornji i donji deo mi se jako dopadaju, i mada je gornji deo vise otvoren, ovoj glumici zaista pristaje. Jedino sto mi se ne dopada je ovaj sredisnji deo, tacnije pojas, za koji mislim da bi bio mnogo bolji da je od nekog drugacijeg materijala, i da je manji. Jednostavno , nije mu mesto ovde.



Janelle Monae u Elie Saab kreaciji, je naisla na mnoge negativne kritike.
Mislim da bi ova haljina bila mnogo lepsa da je malo svedenija, ovako mi se cini kao da je neko sav visak materijala od prethodnih kreacija, dodavao na ovu haljinu. Uz to ovaj pojas na sredini je grozan, i jednostavno mu nije mesto ovde.


Naomie Harris je ove godine ponela  Calvin Klein haljinu, u kombinaciji sa sandalama istog brenda. 
Po mom misljenju, jos jedan modni promasaj. Iako su sandale tu da malo osveze celu kobinaciju, haljina mi je vec vidjena, uz to izgleda ka neki prekrojeni carsav, sto definitivno ne prilici ovakvoj manifestaciji.

I to bi bilo sve za ovaj post..:)

Da li ste gledale ovogodisnju dodelu Oskara, i koje su po vama najbolje, a koje najgore obucene dame?

Do narednog posta..:)
MiMi..:)

0 коментара: