Zaful new in 3

субота, март 04, 2017 prettyandstylish 13 Comments

http://www.zaful.com/promotion-stpatricksday-special-357.html


Cao drage moje..:)

U danasnjem postu zelim da vam pokazem  sta sam to sve dobila sa sajta Zaful.
Ovog puta su mi sa sajta stigle dve stvari, jedne nije bilo na stanju kada su mi  paket slali, ali sta je tu je.
Uglavnom ako vas zanima sta sam to dobila ovoga puta, nastavite da citate post.:)

Zaful spring 2017 Promotion 







Prva stvarcica koja mi je stigla je ova dzemper  haljina.  
Ovu haljinu sam jako dugo gledala na sajtu, i na kraju sam je i uzela. Jako je debela, mekana i kvalitetna, i mislim da ce biti super za hladnije dane. Verujem da  u narednom periodu necu imati prilike da je nosim, jer  nam dolazi toplije vreme, ali sledece godine verujem da je necu skidati.




Druga stvarcica koja mi j stigla je narukvica  koja u svom sklopu ima i tri prstena, te ide preko cele sake. Sama ideje za ovakav nakit mi se jako dopada, jer mislim da ce ovako nesto biti zaista in za predstojecu letnju sezonu. Ova narukvica konkretno nije najkvalitetnije uradjena, dosta je labava, ovi prstencici su jako tanki  i nije to to sto sam zelela. Pored toga, ja imam tanku ruku, te mi ova narukvica ne odgovara ,jer mi je previse siroka, a ne mogu nikako da je smanjim.  


Uglavnom to bi bilo sve .:) Kao sto sam vam rekla, jedna stvar mi nije stigla, pa sam malo razocarana, ali kako sam zadovoljna gore pomenutom haljinom, svakako mislim da ova kupovina nije promasaj..:)

Da li ste kupovale sa ovog sajta, i kakva su  vasa iskustva?

Do narednog posta..:)
MiMi..:) 

13 коментара:

  1. Анониман6. март 2017. 06:16

    Super stvari, narukvica mi se jako dopada.:)

    ОдговориИзбриши
  2. Ova haljina dzemper mi se najvise dopada.:*

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман6. март 2017. 06:20

    Jedva cekam naredne porudzbine, bas me zanima sta ces odabrati.:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja se njima radujem, i astavi kao i do sada da citas blog, i imaces prilike da vidis..:)

      Избриши