Buckle Strap Fringe Chunky Heel Boots

среда, март 08, 2017 prettyandstylish 10 Comments

Cao drage moje..:)
U ovom postu zelim da vam malo detaljnije prikazem cizmice koje sam dobila sa sajta Sammydress.
Naime, radi se o bez gleznjacama, koje su ukrasene sa prednje strane resama, a sam materijal je prevrnuta koza. Kako licno jako volim cizme sa potpeticom, ove su upravo takve. Dobra stvar je sto je potpetica jako debela, samim time i stabilna, te ove cizme mozete nositi i preko dana, bez da razmisljate da ce vas noge boleti. Nakon sto su mi stigle, iako je vreme trenutno lose, pozelela sam da ih prosetam, i zaista su preudobne i idu bukvalno uz sve. Mislim da ce biti idealne za predstojece tople dane, kada ih mozete kombinovati uz haljine, ili neke iscepane farmerke. 


Iste mozete poruciti na sledecem linku.












10 коментара: