Sammydress new in

среда, март 08, 2017 prettyandstylish 6 Comments



Cao drage moje..:)

U danasnjem postu zelim da sa vama podelim sta sam to sve dobila sa sajta Sammydress.
Sto se tice mog iskustva sa ovim sajtom, s obzirom da prvi put saradjujemo zaista sam zadovoljna kvalitetom stvari, vremena za koje mi je iste stigla, a i sa carinom sam prosla relativno dobro, tako da sam zaista zadovoljna. U nastavku posta pogledajte sta sam to narucila.:)



Sammydress spring 2017 Promotion 




Prva stvar koja mi je stigla je ova jaknica. Ja sam uzela u velicini M, i preporucujem i vama da uzmete jedan broj veci nego sto inace nosite, jer su njihove velicine dosta drugacije i manje. Inace, jakna mi na prvi pogled deluje jako lepo i kalitetno, i mislim da ce biti odlicna za prolece.



Sledece sto mi je stiglo su ove cizme koje su naravno morale da imaju rese, jer sam ja opsednuta istima. Od prevrnute su koze, stikla deluje vece nego sto jeste, ali su na prvo nosenje jako udobne, sto je meni jako bitno, jer nosim stikle i na dnevnom nivou. 




I poslednje sto se naslo u ovom paketu su vestacke trepavice, koje uvek narucujem, jer su odlicne, a pritom su jako jeftine. Od prirodne su dlake, na ocima izgledaju jako prirodno, pa ih mozete nositi i preko dana, a uz to su jako prijatne za nosenje, i gotovo da ih i ne osecate na kapcima.


I to bi bilo sve sto se tice ovog posta..:)


Da li ste narucivale sa ovog sajta, i sta vam se u ovih stvarcica najvise svidelo?

Do narednog posta..:)
Mimi..:)

6 коментара: