Zaful new in

четвртак, мај 18, 2017 prettyandstylish 6 Comments

Cao drage moje ..:)

U danasnjem postu zelim da vam pokazem sta sam sve to dobila sa sajta Zaful.
Paket mi je stigao iz vise delova, jer nekih stvari nije bilo na stanju u trenutku kada sam porucivala, ali sada su sve konacno tu..:)

Takodje, porudzbina mi je jako brzo stigla, za manje od dve nedelje, sto je sjajno, jer ne volim kada moram bas dugo da cekam, tada vec i zaboravim sta sam porucila. Uglavnom, i ovaj put sam imala srece sa carinom, nisu mi apsolutno nista naplatili, tako da je sve proslo u najboljem redu.



Ono sto zelim da napomen je i to, da vam je sajt Zaful izasao u susret i ponovo omogucio kod za popust, te ukoliko narucujete sa istog, prilikom plasiranja porudzbine mozete ukucati kod ZafulChen , i ostvariti popust.

Kako mi je samo jedna stvar stigla pre par dana, a ostale danas, ne mogu vam bas preneti svoje utiske kompletno, ali svakako ih ocekujte kroz neke naredne postove.



Prva stvar koja mi je stigla je ova dugacka teksas jakna.  , koju sam jako zelela, i odusevljena sam koliko je lepa i na prvi pogled kvalitetna. Ovo je jedan od komada sezone, koji je jako nosiv, mozete ga kombinovati na milion i jedan nacin. Cena ovog artikla je samo 32 dolara, no trenutno ga nema na stanju.


Sledeca stvar je ova preslatka velvet haljinica, koja ima detalj u vidu pertlanja na ledjima. Materijal je jako lagan, mekan, izuzetno je  udobna, i vec sam imala prilike da je nosim. Zaista savrsen komad, jedino sto sam malo promasila velicinu, pa mi je za broj veca, ali na sajtu nisu imali manju od xs, a ja sam jako zelela  da je posedujem. Njena cena je 14 dolara, i mozete je kupiti klikom na ovaj link. 


I za kraj, tu je i ova majcica sa natpisom, nesto sto je svima nama uvek potrebno. Pamucna je, kvalitet je na prvi pogled pristojan, i mozete je kupiti ovde. .
Takodje, malo mi je veca, ali najmanja velicina je bila s, no bez obzira  svakako cu je iskoristiti.


I to bi bilo sve sto se tice noviteta sa sajta Zaful.

Sta se vama najvise dopalo od ovih stvari?

Do narednog posta..:)
MiMi..:***

6 коментара:

  1. Nisam znala da volis One direction, tacnije, Harija :-) Ali je majica svakako lepa

    ОдговориИзбриши
  2. I ja sam htela da porucim istu jaknu, jer je prelepa, ali je nisu imali na stanju :( Pa sam je nasla ovde kod mene za 25 e. Sto se tice haljine, takodje sam i nju htela, ali je nisu imali na stanju :D bas nisam imala srece. Imamo slican ukus :) Stvarcice jos lepse izgledaju uzivo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas ni je drago da imamo slican ukus, definitivno znamo sta je dobro..:) Uzivo su stvarno jos bolje..:) I nadam se da ces imati srece uskoro, i da ces uspeti da nadjes haljinu..:)

      Избриши