Rosegal wishlist

петак, август 04, 2017 prettyandstylish 2 Comments

Cao drage moje..:)


U danasnjem postu zelim da sa vama podelim svoju listu zelja sa sajta 
Oni jos uvek vrse promociju svojih kupacih kostima, pa ukoliko planirate odmor u ovom mesecu i u potrazi ste za nekim dobrim kostimom bacite pogled na link u nastavku ( floral bikini set). Takodje, za vas imam i kod za popust RGEN, kojim ostvarujete 10 posto popusta na kupovinu sa ovog sajta.



Latest Shell Toe PU Leather Athletic Shoes GOLDEN 39



Casual V-Neck Letter Pattern Short Sleeve Tee For Women - WHITE S


I to bi bilo sve za ovaj post..💗

Da li ste kupovale na ovom sajtu, i kakva su vasa isustva?

2 коментара:

  1. Divna wishlist-a. Ja sam sarađivala sa ovim sajtom i mogu reći da su stvari baš kvalitetne. <3
    Zapratila sam te, pa ako želiš uzvrati.
    Dreaming of fashion and beauty

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno,drago mi je da si i ti imala uspesnu saradnju sa ovim sajtom..:)
      Naravno..:)

      Избриши