June Favorites 2017

субота, јул 08, 2017 prettyandstylish 14 Comments


Cao drage moje..:)

U danasnjem postu zelim da vam predstavim svoje favorite iz prethodnog meseca.
Nemam ih puno, ali proizvode o kojima cu pricati sam konstantno koristila i zaista su me odusevili, pa se nadam da ce te i vi medju njima prepoznati nekog svog favorita.




Pocecu prvo sa preparativom, i prvi proizvod je crna film maska, o kojoj sam vam pisala ovde,, te za vise detalja bacite pogled na prosli post. U mom slucaju, uz pravilno koriscenje, ova maska stvarno radi svoj posao, i ima sve moje preporuke.
Cena 658 dinara.




Zatim,  zelim da sa vama podelim odusevljenje jednim proizvodom za brze tamnjenje, a rec je o Biobaza suvom ulju za intenzivno tamnjenje. Ovaj brend naime nudi sirok asortiman proizvoda za brze postizanje prepranulog tena , a ono sto im je svima zajednicko je to da su 100 posto prirodni, bez sulfata, alkohola, vestackih boja, parabena i parfema.Ovo ulje sadrzi ekstrakte sargarepe i oraha, i koristi se na suvu i cistu kozu. Ono sto zelim da spomenem je da ne sadrzi faktor, te budite obazrivi, i nemojte ga  odmah koristite ukoliko ste bas svetli, sacekajte da prvo dobijete malo boje, kako ne bi previse izgorele.  Nakon sto sam probala tester, koji mi je bio dovoljan za par koriscnja, i odusevila se, odlucila sam se za full size proizvod. Vrlo brzo dobijate lepu ujednacenu boju, i ako ga koristite na adekvatan nacin, necete izgoreti. Odlican proizvod, i cena mu je 1100 dinara.


Zelim da kratko pomenem i ovu preslatku cetkicu za sminkanje, koja je odlicna za nanosenje proizvoda za kremasto konturisanje, kao i za nanosenje prah proizvoda za konturisanje. Lako i precizno nanosi proizvod, prilikom blendanja ne ostavlja fleke po licu, sto ume da mi se desava sa drugim cetkicama, tako da sve preporuke. Mozete je naci na vecini kineskih sajtova, za svega par dolara.




Vec sam vam u ovom  postu, pisala o Aura strobing kremi, koja odlicno hidrira i priprema kozu za dalje sminkanje, ali isto tako joj dalje svez i zdrav izgled. Ovaj proizvod je trenutno na akciji u Lilly drogerijama , i cena mu je oko 600 dinara.



Sledeci proizvod koji cu vam kratko spomenuti, i koji zasluzuje poseban post je Llums Glow Tan tecni bronzer. Ovaj proizvod je brutalan, najblaze receno. Dolazi nam u dve nijanse, ova je tamnija, no ukoliko ste svetliji imate i nijansu koja ce vam vise odgovarati. Ovo je proizvod koji mozete dodati u svoj puder, ili ga koristiti za isticanje kontura, i samim time kozi dati prirodan osuncani izgled. Jako je pigmentovan, ja ga nekada koristim i kao kremastu senku, lako se blenda, i brzo  susi, a uz to jako je postojan.  Cena mu je oko 370 dinara.



Leti najvise volim da nosim crveni karmin, te je moj favorit ove godine GR tecni karmin u broju 9.
Mislim da nema svrhe pricati previse o ovim karminima, vec svi znamo koliko su savrseni.
Cena varira od 400 ~ 550 dinara, zavisno od prodajnog mesta.

I to bi bilo sve za ovaj post..:)

Da li ste probale neke od ovih proizvoda, i imamo li zajednickih favorita?

Do anrednog posta..:)

MiMi..:)


14 коментара:

  1. Presladak mi je ovaj kistić! :) Golden Rose devetka je i meni omiljena nijansa!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, stvarno jeste..:) Prelepa je nijansa, i bas mi je drago da je i tvoj favorit..:)

      Избриши
  2. Super su favoriti, probacu obavezno ovu crnu masku.

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман8. јул 2017. 02:11

    Cetkica je divna, bas sam gledala i one sarene, i sigurno cu nabaviti neku.

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман8. јул 2017. 02:12

    Probala sm ovu Aurinu kremu, samo u drugoj nijansi i odlicna je.Hvala za preporuku.;*

    ОдговориИзбриши
  5. Koristila sam ovo Biobazino ulje prošlo ljeto i obožavala sam ga! :) Kod nas u Hrv nisam vidjela ovu strobing kremu ali zvuči jako zanimljivo pa se nadam da ću je uspjeti isprobati. :) Slažem se za GR ruževe, odlični su!
    Iva

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da si ti zadovoljna..:) E odlicna je , nadam se da ce doci i kod vas pa da isprobas..:) Zaista jesu..:)

      Избриши
  6. Jaoooo ova sirena cetkica mi je tiha patnja otkako sam je snimila na netu!!! Nedavno sam dobila fs Biobaza ulja, i bas me zanimalo radi li posao, i ti izbacis post, pa citas mi misli bre <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E a preslatka je, nadam se da ces uskoro nabaviti neku..:) eeee pa stvarno sam cudo, nadam se da ces i ti biti zadovoljna..:*****

      Избриши