Nutrikase sa probiotikom

понедељак, јул 03, 2017 prettyandstylish 13 Comments

Приказује се Nutrikase_group.jpgCao drage moje..:)

Danasnji post ce biti malo drugaciji, jer zelim da vam pisem o malo zdravijoj hrani, tacnije  o necemu sto vam moze zameniti svakodnevni nezdravi dorucak, i postati vasa zdravija navika. Naime radi se o Nutrikasama , koje se proizvode u Ceskoj, dok je uvoznik za Srbiju Lomax d.o.o. 

 NUTRIKAŠE SA PROBIOTIKOM





Nutrikaše sa probiotikom su DIJETETSKI PROIZVOD.
Potpuno jedinstven proizvod na našem tržištu za jačanje i snaženje organizma. Nutrikaše sa probiotikom u svom sastavu pored brojnih vitamina i minerala sadrži i probiotsku kulturu. U jednoj porciji sadrži 5 milijardi probiotskih bakterija Bacillus coagulans.



Glavni sastojak je pirinačano brašno koje se dobija od Basmati  pirinča, najkvalitetnijeg i najboljeg aromatičnog pirinča sa duguljastim zrnom. Kako bi potpomogle i olakšale probavu Nutrikaše su obogaćene i visokim sadržajem kvalitetnih vlakana,  koji u kombinaciji s probiotskim  bakterijama formiraju pozitivan efekat na sistem varenja.

                                                             ~ Kasa sa cokoladom~


                                                        ~ Neutralna kasa~






KOME SU NAMENJENE NUTRIKAŠE SA PROBIOTIKOM?
Nutrikaše sa probiotikom je moderan proizvod koji se brzo sprema. Namenjena je potrošačima sa određenim ograničenjima u ishrani ili alergijama na određene sastojke hrane. Veoma je korisna za osobe koje pate od celijakije (trajno, doživotno stanje nepodnošenja glutena u ishrani) ili nisu tolerantni na laktozu koja se nalazi u kravljem mleku.
Preporučuje se  u ishrani sportista, kojima je važno da dobiju brzu energiju bez osećaja punog stomaka, a mogu je koristiti i deca kao i starije osobe.





Nutikaše su : 100% biljnog porekla


                         100% prirodne
                         POSNE
                         Bez GMO
Pogodne su za ishranu potrošača sa ograničenjima u ishrani.  Ne sadrže GLUTEN i LAKTOZU - pogodne za ishranu potrošača koji su intolerantni na gluten i laktozu 


Ja sam na testiranje dobila cak dva ukusa, neutralni i cokoladni. U startu sam bila sigurna da ce mi se ova kasa svideti, jer generalno konzumiram ovsenu kasu za dorucak, a ova je dosla kao super promena svakodnevnoj rutini. Ono sto je jako bitno je i to da se ova kasa priprema za svega par minuta, tako sto ce te istu preliti sa 150 ml tople vode, ostaviti par trenutaka da se masa ujednaci i postane gusta, i nakon toga je konzumirati samostalno, ili uz dodatak cia semenki, voca , ili bilo cega sto vi licno volite. Ja volim da svaku kasu obogatim vocem i cia semenkama, jer me to jos duze drzi sitom. Zaista, ovu kasu bih bez problema uporedila po ukusu sa svim onim cokoladnim decjim kasama poput cokolina, sa time da je ovo daleko zdravija verzija.

Ova kasa je zasladjena fruktozom, no ukoliko kao ja uvek citate sastav svakako da ce te primetiti da se u istom nalazi i glukozni sirup, sto me je malo razocaralo, jer ne volim da konzumiram nista sto u sebi sadrzi tu vrstu secera, ali posto je proizvod sam po sebi ne toliko sladak, verujem da se radi o zanemarljivoj kolicini secera.

                                                                                              ~ Sastav~












Sto se mojih utisaka tice, generalno sam jako zadovoljna ovim kasama, jer pored fenomenalnog ukusa, brzo se pripremaju, mozete ih nositi sa sobom na posao ili na fakultet i uvek imati zdravu zamenu za sva ona grozna peciva iz pekara, koji su sve samo ne dobrza vas.

Nutrikase mozete nabaviti u svim vecim marketima, po ceni od 370. dinara, zavisno od mesta gde kupujete, i svaka kutija sadrzi 3 porcije. Pored ovih mozete pronaci i heljdine, i kase od prosa.


Da li ste probale ove kase, i kako vam se dopada njihov ukus?

Do narednog posta..:)

Mimi..💗💗💗 

13 коментара:

  1. Drago mi je da si našla kaše i da su ti se dopale, ja otkad sam ih probala ne mogu bez njih :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Fenomenalne su, ali stvarno, tako da razumem sto si se navukla na njih..:) :*

      Избриши
  2. Odlican post draga, vidjala sam ove kase po maketima, i sada cu ih sigurno uzeti:)

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман5. јул 2017. 21:35

    Meni ovo deluje jako ukusno i sigurno cu probati.

    ОдговориИзбриши
  4. Ja sam netolerantna na laktozu, tako da ce mi ova kasa sigurno prijati, jer mnoge je sadrze pa ne mogu da ih konzumiram.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, nazalost, mnoge je sadrze, ali ova ti je super opcija, i ja kao neko ko takodje ne podnosi laktozu dobro, ti je toplo preporucujem.:)

      Избриши
  5. Ovo deluje preukusno, jos si rekla da te podseca na cokolino, tako da sigurno uzimam.

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман5. јул 2017. 21:39

    Probacu ove kase sigurno. Gde ih mogu nabaviti?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mozes ih nabaviti u svim vecim marketima, konkretno ja sam ih vidjala u Rodi i Tempo marketima, ali sam cula od drugih devojaka koje su se javljale da ih ima i u ostalim marketima, kao i u dm drogerijama..:)

      Избриши