Zaful new in

среда, јануар 17, 2018 prettyandstylish 0 Comments

Cao drage moje..:)
U danasnjem postu cu vam polazati sta sam to sve dobila sa sajta  Zaful, sa kojim vec jako dugo saradjujem, i koji mi je slobodno reci jedan od omiljenih.
U susretu danu yaljubljenih, ovaj sajt je pripremio veliki broj popusta za vas, kao i gomilu kupon kodova koje moyete naci klikom na link sa pocetka teksta.
Verujem da ce te naci sigurno nesto sto vam se dopada, jer je izbor i vise nego dobar.


U nastavku pogledajte sta sam ja dobila.

Prva stvar koja mi je stigla je ovaj predivni rromper, koji mi je omiljeni komad u celom paketu. Jako je udoban, od prijatnog pamucnog materijala, i mozete ga na rayne nacine kombinovati.



Sledeca stvar je ova bluza, koja na sebi ima cipkanih dodataka. Jako je lepa, takodje od jako prijatnog materijala, i sigurna sam da cu je dugo nositi.



Poslednje dve stvarcice su ova kariranja suknja, koja ce biti odlicna za malo toplije dane, i ranac, koji deluje jako malo na slikama, ali zapravo u njega moze dosta toga stati.



I to bi bilo sve sto se ovog posta tice. Nadam se da vam se dopao moj izbor, i ukoliko jeste, obavezno pogledajte sajt.

Do narednog posta..:)
MiMi..:)

0 коментара: