Zaful new in

петак, јануар 19, 2018 prettyandstylish 0 Comments

                                                                                   ZAFUL



Cao drage moje..:)

U ovom postu yelim da vam pokayem par stvarcica koje su mi pristigle sa sajta  Zaful.
Narucila sam samo dve stvarcice, sa kojim sam jako yadovoljna, i kao i uvek rado iznova i iznova saradjujem sa ovim sajtom.
Ono sto je plus jeste da mozete ustedu kupovinom na ovom sajtu, ukoliko pri cekiranju iskoristite kod ZFNancy.

Prca stvarcica koja mi je pristigla je ova haljina, koja je sa cvetnim printom koji ja licno obozavam.
Nije bas primenjiva u ovo doba godine, ali bice super za prolece. Mozete je pronaci klikom na ovaj link .

       

Poslednja stvar je ova koyna suknja, kojom sam odusevljena, koja je jako lepa, i laka ya kombinovanje, jednostavno je moyete kombinovati na razne nacine. Mozete je pronaci klikom na ovaj link.
          
I to bi bilo sve za ovaj post..:)
Da li ste kupovale na ovom sajtu, i kakvi su vam utisci?
Do narednog posta;)
MiMi..:)

0 коментара: