Rosegal wishlist

субота, март 03, 2018 prettyandstylish 0 Comments


Cao drage moje..:)

U ovom postu zelim da vam pokazem sta sam porucila sa sajta Rosegal.
Po ne znam koji put ponavljam saradnju sa ovim sajtom, i uglavnom sam bila zadovoljna vecinom stvari koje sam dobila, pa se nadam da ce tako biti i ovog puta.

U nastavku pogledajte sta se naslo na mojoj listi zelja.

Lace Trim Flare Sleeve Flare Dress - White ( link)



Lace Trim Flare Sleeve Flare Dress -

                                    Colorful Eiffel Tower Shape LED Night Light - White


Store Colorful Eiffel Tower Shape LED Night Light

        
           I to bi bilo sve za ovaj post..;) Kada mi stignu proizvodi javljam vam svoja iskustva.

                                                          Do narednog posta..:)

                                                      Mimi..:)


0 коментара: