Testiranje proizvoda:Kozmetika Teatar Freeman

четвртак, октобар 16, 2014 prettyandstylish 0 Comments




U danasnjem postu zelim da sa vama podelim utiske o dve maske za lice, koje sam dobila na testiranje od Kozmetike Teatar.Rec je o hidratantnoj  maski sa krastavcem, i Antistres maski sa mineralima iz Mrtvog mora.Ukoliko vas zanima nesto vise o ova proizvoda nastavite da pratite tekst.:)






HIDRATANTNA MASKA ZA LICE SA KRASTAVCEM I ALOJOM


Jedna od najstarijih maski iz Freeman kozmetike, koja je od strane potrosaca nagradjena sa 5 zvezdica.Nezno otklanja svu necistocu.Super osvezavajuca maska koja se koristi i cesto posle pilinga. Namenjena je normalnoj i kombinovanoj kozi.Iz Freemana porucuju da ce te vec nakon tri meseca redovne upotrebe primetiti znacajne rezultate.



UPOTREBA; Nanese se na prethodno ocisceno lice, ostavi da se osusi nekih petnestak minuta, a zatim ispere mlakom vodom.Iako maska nije agresivna, preporucuje se izbegavanje dela oko ociju.




ANTISTRES MASKA SA MINERALIMA IZ MRTVOG MORA

Hranljiva maska sa mineralima iz Mrtvog mora, cisti zapusene pore,hidratira lice i uspostavlja normalan balans koze.Lavanda i Bargamont koji su takodje sastojci ove maske, cine da se osecate kao u spa centru.Idealna je za sve tipove koze.


UPOTREBA:




Naneti na lice i vrat i ostaviti da se osusi.Izbegavati podrucje oko ociju.Isprati masku toplom vodom.
Koristiti dva puta nedeljno.

Inace maska je dobila nagradu Beuty Award, kao najbolji proizvod u Americi.





SASTAV:








 IZGLED:


*Maska sa mineralima iz Mrtvog mora

*Krastavac i aloja*


MOJI UTISCI

Iako sam ove testere dobila na poklon to svakako to nije uticalo na moje misljenje.U jednom od proslih postova o kojima sam  pisala o skrabu sa grejpom, mogli ste da vidite da sam bila zadovoljna proizvodom.

 Ove dve maske su , mogu slobodno da kazem da su opravdale moja ocekivanja.

Sto se tice maske sa krastavcem, svidja mi se sto je veoma osvezavajuca, i kada je uklanjate sa lica imate osecaj kao da sa parcicima maske nestaje i sva vasa necistoca sa lica.Ovo je jedna od onih maski koje  bukvalno ljustite sa lica, i meni je to licno veoma zabavno.Miris mi je veoma prijatan, i to je jos jedan plus, jer mrzim proizvode koji lose mirisu.Nisam imala nikakve negativne reakcije na nju, i iskrena da budem bila sam sigurna da se to i nece desiti.


Maska sa Mineralima iz Mrtvog mora me je takodje jako obradovala.Nisam ocekivala kada sam je otvorila da ce biti plava, i to mi se zaista jako dopalo posto vecina maski koje sam do sada koristila su bile bele.Odmah nakon nanosenja, pocinje da se susi, ali ne do te mere da vam zateze  lice onemoguci otvaranje usta.Miris je nesto sto me odusevilo, jer sam stvarno imala osecaj kao da sam na moru.Obicno maske koje sadrze minerale iz mora, imaju neprijatan miris, ali ova je potpuno drugacija.Moja koza je u poslednje vreme pocela da ludi, i ova maska joj je bas prijala.Iako imam dosta maski kuci, ovu cu definitivno kupiti.


Sve u svemu , kada sumiram sve utiske jako sam zadovoljna svim proizvodima koje mi je Kozmetika Teatar ustupila na testiranje.
Ove maske kao i sve njihove proizvode mozete naci na ovom  linku, i ukoliko niste slobodno isprobajte, bicete pozitivno iznenadjeni kao sto sam i ja.



To je sve za danas.

Da li ste probale ove maske, i kakvi su vasi utisci.?
Do sledeceg posta.:)
MiMi..:)



0 коментара: