Taft Perfect Flex Mousse & Taft Perfect Flex Hair Spray

понедељак, децембар 01, 2014 prettyandstylish 4 Comments

Cao svima..:-)

Prvog decembarskog dana vam pisem o dva proizvoda namenjena stilizovanju kose, iz nove Taft kolekcije.Iskrena da budem, malo sam se iznenadila kada su mi proizvodi stigli, jer sam potpuno zaboravila na njih, ali mi je drago sto sam mogla da ih testiram.



Kao sto sam u naslovu vec pomenula rec je o proizvodima za stilizovanje kose, a to su pena i lak.Radi se o novoj Taft kolekciji sa tecnim elastinom u sebi.Proizvodjac tvrdi da su Taft Perfect Flex lak i pena proizvodi koji nude jako ucvrscivanje i fleksibilnost frizure do 24 casa.Specijalna Taft trovremenska formula stiti kosu od vetra, vlage i uv zraka.

Taft Perfect Flex Pena dolazi u boci od 200 ml.Pre upotrebe potrebno je bocu okrenuti nadole, i dobro promuckati kako bi istisnuli ceo proizvod, a ne samo tecni deo njega.Nanosi se na vlaznu kosu i ne ispira se.
 








Taft Perfect Flex lak dolazi u boci od 250 ml.Proizvod naneti sa daljine od 30 cm.Za dodatni volumen naprskati koren kose.







Ja definitivno spadam u onu grupu  ljudi koja nikako ne voli lak i penu za kosu.Vecina koju sam probala mi slepi kosu, ostavlja tragove, i cesto mi je vec nakon jednog dana upotrebe kosa ponovo prljava.Zaista nesto sto izbegavam.


Ali moja kosa je prilicno lagana i ukoliko zelim da imam lokne ili bilo koju frizuru, onda je to bez koriscenja nekih od ovih proizvoda nemoguca misija.Sa druge strane ukoliko zelim da mi kosa ostane ravna moram posteno da se namucim i potrosim bar pola boce laka za kosu.



Kada dodjem u dodir sa proizvodima ovog tipa, i kada je na njima naznaceno da imaju skoro maksimalnu  mogucnost ucvrscivsnja, najezim se jer mi je poznat rezultat.


Medjutim nevezano za to sto su mi ovo proizvodi koje sam dobila na testiranje, prijatno sam iznenadjena.

Pocecu sa penom.Naime kada moram da poredim ova dva proizvoda, pene vise volim, jer su laganije i ne ulepe toliko kosu.Na prvi utisak kao i svaka druga pena.Kada sam pocela da susim kosu, primetila sam da nije pocela da se neartikulisano uvija kao sto to uvek radi, gde otprilike svaka dlaka ide svojim putem.Moja potpuno suva kosa izgledala je kao da je prosla ceo proces ispravljanja, pocevsi od fena i cetke, pa do prese.Zaista sam bila zacudjena i srecna sto je tako.Kosa mi se ni dva dana nakon upotrebe ovog proizvoda nije isprljala, niti prirodno uvila kao sto se uvek desava.U kosi vam nece ostaviti bele tragove kao sto mnoge pene rade.Prelepo mirise, cvrste je strukture i zaiste radi ono sto obecava.



Sto se laka za kosu tice, rekla bih da je jedan od boljih.Svidja mi se sto kosu  ne lepi,  iako ima skoro maksimalnu moc ucvrscivanja ne cini kosu grubom na dodir.Dlaku  vam nece uciniti teskom, a istovremeno ukoliko ste je prethodno stilizovali kosu  onemogucice da se pokvari.Ukoliko pratite svetsku You Tube scenu verovatno ste vidjale lak za kosu pod nazivom Big Sexy Hair, gde je vecina devojaka odusevljena tim proizvodom, jer kosi daje neverovatan volumen.Imala sam nedavno prilike da isprobam taj lak, i mogu vam reci da ovaj iz Tafta radi istu stvar.Jos jedna sitnica  koja mi se kod njega dopada je to sto nema onaj uzasan miris kao vecina lakova za kosu.




Zelim da iskreno pohvalim proizvode iz ove linije, ali ne zato sto sam ih dobila na testiranje,nego zato sto je stvarno tako.Verujem da ce i ostale devojke koje su iimale prilike da probaju ove proizvode biti zadovoljne kao sto sam i ja.


To bi bilo sve za danas..:)
     Da li ste probale ove proizvode, i kakvi su vasi utisci.?
                Do sledeceg posta..:)
                         MiMi..:* 

4 коментара:

  1. I ja sam ih dobila na testiranje i mogu reci da sam poprilicno zadovoljna... A miris-cisto savrsenstvo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da se i tebi dopada..:-) Slazem se potpuno..:-)
      Hvala na komentaru..:-)

      Избриши
  2. Ne koristim pjenu za kosu, eventualno lak u nuždi, također Taftov ;) Nisam oduševljena njime, više je u kategoriji "može proći"

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Njihovi lakovi su medju boljima..:-) Dopada mi se ta tvoja kategorija..:-)
      Hvala na komentaru..:-)

      Избриши