~November Favorites~

среда, децембар 03, 2014 prettyandstylish 12 Comments



Cao drage moje..:-)  I posto je jedan od mojih omiljenih meseci vec poceo, i jako se radujem predstojecim praznicima, red je da sumiram utiske, i izdvojim svoje proslomedecne favorite.Mogu vam reci da ovog meseca uglavnom nisam mnogo eksperimentisala sa novim proizvodima, te tako nemam mnogo favorita.No, ipak naslo se par proizvoda koje sam jako volela i redovno koristila..:-)  Pa da ne brbljam previse, hajde da vam predstavim  svoje Novembarske favorite.:)


Taft perfect flex Mousse

Pena koju sam dobila pred kraj meseca, ali koja me je vec nakon prve upotrebe pridobila.Obozavam je.Ukoliko vas zanima nesto vise o njoj mozete to procitati ovde.






Dazzling Moments Body Scrub
 
Piling koji sam vam spominjala u svom nedavnom Avon haulu.Dopada mi se sto je dosta gust, pun piling cestica, i zaista odlicno radi svoj posao.Nesto vise o njemu u sledecam postu..:-)




Batiste Dry Shampoo

Batiste suvi sampon je cisto savrsenstvo bez koga ne mogu, tako da mi je i ovog meseca bio verni pratilac.Moj je ovaj klasicni, namenjen svim tipovima kose, i zaista o njemu je svaka rec suvisna.



                                         Dekorativa..:)



Essence all about nude 

Essence palete su jedan od dosta dobrih, ali u isto vreme povoljnih proizvoda.Ova mi se dopada jer sadrzi sve boje koje su vam idealne kako za  dan, tako i za vece.Nijanse imaju tu sedefastu zavrsnicu, sa vrlo malo jedva primetnog simera, i jako su pigmentovane i dugotrajne.U svakom slucaju, ocekujte detaljniju recenziju.



Garnier bb krema

Proizvod koji zaista volim i vise od svakog pudera.Pruza mi dovoljnu pokrivenost, nije mi teska na kozi i veoma mi dugo traje.Idealna mi je za dan, kada zelim samo blagi sloj boje na licu.Moja je u nijansi Ligt.Uzivala sam koristeci je ovog meseca.


 Kiss care Love
 
Sledeci proizvod je takodje od Essenca.Odlican balzam, koji je  veoma hidratantan .Lepo neguje usne, a pritom ih ne cini teskim.Ono sto me je odusevilo je pretpostavljate miris, jer  je meni to presudno.Prelep slatkasti miris.Obozavam ga.


Nyx Butter Lupstick (Licorice s11) & Nyx Lipliner ( Deep Purple)
 
I poslednje dve stvari su Nyx karmin i olovka.Uvek ih koristim zajedno.Moja omiljena jesenja kombinacija.Olovka je veoma mekana, pigmentovana i pravi odlicnu podlogu za karmin.Sto se karmina tice, kremast je, bez simera u sebi.Jako je dugotrajan, i ne rarazmazuje se.Nesto vise o njemu ovde.




I to bi bilo sve.Mala ekipa, ali odabrana..:-)

Kako vam se dopadaju moji favoriti?Da li medju mojima mozete naci neki vas.?

         Do sledeceg posta..;)
                Mimi..:) 

12 коментара:

  1. Secas li se cena senke i bb kreme? deluju mi fino

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Senke su oko 450 dinara,a bb krema je 760, ali u Liliju je mozes naci i jeftinije..
      Hvala na komentaru.:-)

      Избриши
  2. U Liliju je bb krema dosta jeftinija :) Ima li Batiste sampon u Liliju? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To je tacno, mada je generalno sva sminka u Liliju jeftinija..:-) Ima, cak veci izbor nego u Dm-u.:-)
      Hvala na komentaru..:-)

      Избриши
  3. Imam ovu Essence paletu i odusevljena sam njome! Ali nisu sve nijanse sedefaste,one u sredini su mat:) Garnier BB krema mi je uvek tu,uz tecne pudere,samo je moja za normalnu/kombinovanu kozu.Licorice je divan! Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da se i tebi dopala..:-) Slazem se sa tobom..:-)
      Hvala na komentaru.:-)

      Избриши
  4. obožavam NYX Licorice :D i Garnier BB kremu :D
    zainteresirala si me za Avon piling :D

    ОдговориИзбриши
  5. Fenomenalni proizvodi..:-) Stvarno je dobar, inace ga nikada ne bih preporucila..Definitivno jedan od njihovih boljih proizvoda..:-) :-)
    Hvala ti na komentaru..:-)

    ОдговориИзбриши
  6. Baš je slatka ta paleta od Essenca :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Njihove proizvodi uglavnom svakog od nas privuku slatkim pakovanjem..:-)
      Hvala na komentaru..:-)

      Избриши
  7. I ja volim ovu Garnier BB kremu :) Nyx butter - predivna boja!

    ОдговориИзбриши