Aura Prime Me

петак, јануар 16, 2015 prettyandstylish 2 Comments

*slika sa interneta

Cao drage moje.:)

Slozice te se sa mnom da je kompanija Aura kroz godine mnogo napredovala, i da su njihovi proizvodi iz sezone u sezonu sve bolji i bolji.Non ~ stop izbacuju nove proizvode, od kojih se ne zna koji je bolji.Iskrena da budem od skoro sam pocela da ih kupujem , iz razloga sto sam davno imala neke njihove karmine, koji su mi bili bas losi, pa sam odlucila da napravim pauzu.Sada me je tesko zaustaviti od kupovine njihovih proizvoda, a za to cu malo okriviti i sve vas koji ih toliko hvalite, a ja kao i svaki zaljubljenik u makeup ne mogu da odolim.Prvi proizvod o kome zelim da pisem je Aura Prime Me, o kome ste verujem dosta citale i na drugim blogovima, ali nije na odmet jos jednom ih pohvaliti..:)


                                                   ~ Reci proizvodjaca:
 Prajmer  za sminku formulisana na  bazi vode, intezivno hidrira kozu, smanjuje vidljivost sitnih nepravilnosti.Lagana i svilenkasta tekstura moze se koristiti i za postizanje ujednacenog i blistavog tena ili kao podloga za nanosenje pudera.Namenjen je svim tipovima koze.



                                                    ~ Pakovanje i izgled~

Baza dolazi u tubici od 30ml, bele je boje i kosta 550 dinara. Sto se same strukture tice, kao sto i proizvodjac kaze na vodenoj je bazi, ali u sastavu mozete primetiti da ima i silikon.Iskreno da to nisam procitala, ne bih ni verovala.Bukvalno vi na licu ne osetite trunku silikona.


                                                            ~ Sastav~



                                                    ~ Moje misljenje~


Mislim da na svetu nema osobe koja vise mrzi silikonske baze od mene.Od kada sam mucila muku sa onom Garnierovom, gde mi je sminka bukvalno ,, pucala,, na licu, plasila sam se da vise ikada stavim bilo kakav prajmer na lice.Sve dok se nije pojavio ovaj, koga ste sve toliko nahvalile, i kod koga mi je paznju najvise privuklo to sto se u osnovi nalazi voda.Za razliku od ostalih prajmera gde bukvalno vidite taj silikon, ovaj izgleda kao krema.Koza ga upija bukvalno za minut, i nemate onaj tezak osecaj kao kada koristite silikonske prajmere.Miris proizvoda je prijatan, skoro neutralan, i ne zadrzava se mnogo vremena na kozi.
Iako je na ambalazi naznaceno da je namenjen svim tipovima koze, ne bih se sa tim u potpunosti slozila.
Mislim da je fenomenalan za sve devojke sa suvom i normalnom kozom, dok masnokozcima moze biti odlican prijatelj onih dana kada im je koza dehidrirana.Inace mislim da ne bi dovoljno matirao lice, i da bi ste se vrlo brzo prosijali.
Odlicnu drzi sminku tokom dana, ali onih dana kada se ne sminkam, volim da nanesem samo njega, jer mi lepo ujednaci ten, i sakrije sitne nepravilnosti.

           Sve u svemu, ja sam apsolutno zaljubljena u ovaj prajmer, i posto sam ovu tubicu potrosila, nabavila sam novu, tako da vam to sve govori.Preporucujem svima da probate, jer se zaista necete pokajati( ok ovo zvuci kao tv reklama.)..:)

                                                I to bi bilo sve za danas..:)

                             Da li ste probale ovaj prajmer, i kakvi su vasi utisci o njemu.?
                                                         Do sledeceg posta..:)

                                                            MiMi..:)

2 коментара:

  1. Koristim ga i za sebe i za musterije, odlican je. Ne pamtim koliko sam bocica potrosila od kad je izasao (bar 3,4). Volim i silikonske baze, ali njih koristim kada mi je lice bas bas jako masno. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da se i tebi dopadaju..☺ Silikonske baze su za to odlicne, ali sam ja sa njima u svadji...☺
      Hvala na komentaru..☺

      Избриши