Aura Highlighter ~ Golden Spice

среда, фебруар 18, 2015 prettyandstylish 6 Comments

Cao drage moje..☺

Danas je konacno na red dosla recenzija Aurinog Glorius Cheeks Highlighter, proizvoda koga apsolutno obozavam.Ovo je mesec kada redovno testiram sve nedavno kupljene proizvode ove kompanije, i redovno vas obavestavam o mojim utiscima.Ja nisam neko ko je previse koristio hajlajtere , iz  razloga sto je vecina prepuna sljokica, i dosta deluje vestacki na kozi.Zato je to bio korak u sminkanju, koji sam pre otkrica ovog slatkisa,uglavnom preskakala.Vec pretpostavljate da mi se ovaj proizvod dopada, ali ukoliko zelite da saznate nesto vise o njemu, nastavite da citate..☺






Hajlajter dolazi u plasticnom pakovanju, koje u sebi sadrzi  5 gr proizvoda.Na ambalazi se nalazi trakica koja vam na taj nacin garantuje da niko nije otvarao proizvod pre vas. Moj je u nijansi Golden Spice, koju bi opisala kao neku boju sampanjca, sa dosta rozih podtonova.Takodje pored ove postoji i jos jedna nijansa.Cena proizvoda je 450 dinara, i mozete ga naci na svim Aurinim standovima.




Prva stvar koja mi se svidja kod ovog proizvoda je ta sto nije prepun sljkoca, sto mi je jako vazno.Nisam fan sljokica na licu.Takodje jos jedna prednost je  to sto se proizvod ne trusi po pakovanju, lako se nanosi i blenda.Struktura mu je zaista netepicna za jedan proizvod u kamenu.Veoma je meka, i kada je dodaknete imate osecaj kao da vam je pod prstima plis.Pigmentacija je odlicna, sasvim po mom ukusu.Ni previse, ni premalo.Na licu je ovaj proizvod izuzetno postojan, i bar meni stoji ceo dan.Kozi da  blag i zdrav sjaj.Na fotografijama zaista lepo izgleda.

                                                                                                           ~Sastav~

 
Sve u svemu ukoliko niste do sada koristile hajlajtere, preporucujem vam da isprobate ovaj, jer mislim da je po svacijem ukusu.
Mene je ovaj odusevio i sigurno cu kupiti i drugu nijansu.Za veoma malo novca, dobijate zaista izvandredan proizvod.

   To bi bilo sve za danasnji post..☺Nadam se da vam se dopao..☺


              Da li ste probale ovaj hajlajter i kakvi su vasi utisci o njemu..?

Mimi..:*
         

6 коментара:

  1. Odlična recenzija. Dvoumila sam se da li da kupim njega ili neki drugi, ali definitivno ću izabrati ovaj. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti..☺Ovaj je u drogerijskom rangu zaista odlican..☺
      Hvala na komentaru..☺

      Избриши
  2. imam ovaj hajlajter i volim taj diskretan sjaj koji daje,jer ni ja nisam pristalica sljastenja :) Slazem se sa svime sto si napisala,nemam nista da dodam :) I dno sam mu dotakla (jej!) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Isti slucaj..☺ Drago mi je da se slazemo..☺E za to svaka ti cast, bar znam koliko je meni tesko da dotaknem dno nekom proizvodu..☺
      Hvala na komentaru..❤

      Избриши
  3. Fantastican je, odlicna recenzija :) Ne znam zasto i dalje odlazem kupovinu, a gledam ga svaki dan, cak je sad i na snizenju, mislim da je vreme konacno da ga uzmem :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno draga..❤Mislim da je konacno doslo vreme da ga kupis, cak je i to snizenje jedan od znakova..☺
      Hvala na komentaru..☺

      Избриши