Olival marmelada za ubrzano tamnjenje

уторак, август 18, 2015 prettyandstylish 2 Comments



Cao drage moje..:)

Mozda je malo kasno za ovaj post, obzirom da je leto vec na izmaku, no nisam zelela da se isto zavrsi, bez da pomenem ovaj proizvod, kojim sam apsolutno odusevljena.Naime, vec ste iz naslova mogle da vidite da se radi o Olival marmeladi  za ubzano tamnjenje, a ukoliko zelite da saznate nesto vise o njoj, nastavite da citate post.





Radi se o lagano toniranoj marmeladi za telo, koja je namenjena svim osobama koje zele bronzanu boju koze, i ubrzano tamnjenje.Dolazi u pakovanju od 250 ml, i sadrzi kompleks prirodnih ulja oraha, sargarepe i kakaovca.Zbog tih sastojaka, proizvod moze ostaviti tragove na odeci, stoga treba obratiti paznju.Isti ne sadrzi UV filtere.






O ovom proizvodu sam dosta slusala, no do skoro se nije mogao nabaviti kod nas.Kada je konacno stigao, zaista sam pozelela da ga probam, i da vidim da li stvarno radi to sto obecava.Naime, struktura ove marmelade je jako gusta, ali barem  meni nije nimalo lepljiva .Lako se nanosi, i mada je koza ne upije do kraja, nije mi ostavila tezak osecaj na istoj.Uz to,  fenomenalno mirise, pa bi to bio jos jedan plus.Potrebna vam je mala kolicina prilikom nanosenja, tako da je ovaj proizvod, nesto sto ce potrajati.




Da li je ovaj proizvod zaista efekasan? U mom slucaju se pokazalo da jeste.Naime, ja prirodno imam jako svetao ten, i nikada ne mogu da pocrnim, obicno pocrvenim, i tu je kraj.Pritom, na samom startu leta mi se pojavila uzasna alergija na sunce, tako da sam bila skepticna kako ce ovo gunkcionisati.Zelim da istaknem jos jednom da ovaj proizvod ne sadrzi zastitni faktor, i preporucujem da ga nikada ne nanosite bez istog. .Ja uvek prvo nanesem kremu sa visokim zastitnim faktorom ( vi ga prilagodite svojim potrebama), pa tek nakon nje ovaj proizvod.Tako u mom slucaju najbolje funkcionise, i savetovala bih da svi tako radite.

Koriscenjem ove marmelade, dobijem boju nakon  par sati, za koju bi mi inace trebalo mnogo vise dana, i pitanje je da li bi ista uspela da se formira.Tako da sam zadovoljna rezultatom.

                                                        ~ Sastav i izgled ~



Stvar koja mi se ne dopada, i koju sam primetila tek kada sam uzela proizvod jeste jedan od sastojaka, koji  se nalazi na prvom mestu.Rec je o Petrolatumu, koji se izmedju ostalog nalazi u vecini ovakvih proizvoda, i koji bi mogao da pravi probleme devojkama cija je koza sklona nesavrsenostima, poput mitisera i bubuljica.U mom slucaju, nista se od toga nije desilo, ali primetila sam da vecina devojaka ovom proizvodu zamera bas to.Tako da ukoliko je vase sklona upravo ovim problemima, ne bih vam preporucila ovaj proizvod.





Sve u svemu, ja sam jako zadovoljna kakoisti funcionise i mislim da je dobar izbor za sve devojke koje zele da brzo formiraju bronzanu boju, ali ne preporucujem da ga koristite bez kreme sa zastitnim faktorom.Cena ove marmelade je oko 1200 dinara, i mozete je naci na svim Dm policama.



                                              To  bi bilo sve za danas..:)


        Da li ste probale ovaj dzemic, i sta mislite o njemu? Da li ga preporucujete ili ne?
                                              Do narednog druzenja..:)
                                                      MiMi..:***

2 коментара:

  1. Drago mi je da je nekom odgovarao ovaj proizvod, ja isti efekt dobijem i s bilo kojim uljem za sunčanje i isto zaštitnim faktorom ispod, pekmezi su mi previse posla :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Xexe, na meni ulja slabo funkcionisu, ali to je individualna stvar..:)Ovo mi je pravo otkrice..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши