My favorite beauty products..:)

недеља, мај 11, 2014 prettyandstylish 0 Comments

1.Eucerin sampon za kosu
Ovo je definitivno najbolji sampon koji sam do sada probala i definitivno moj najveci favorit.
Ja sam imala dosta problema sa kosom ,medju kojima je i opadanje..Probala sam mnogo proizvoda i ni jedan mi nije pomogao kao ovaj sampon.Zaista sam prezadovoljna jer kosa je tako mekana na dodir ,sjajna neverovatno tako da se sigurno necete pokajati ako ga kupite.Nemojte bacati gomilu novca na sampone koji samo puno kostaju ,a poboljsanja nema.
2.Belea balzam za smedju kosu..
Jedan od boljih balzama za kosu,koji savrseno mirise(cokolada).Kosa je posle njega prelepa,a ako zelite da je uvijate ili peglate specice da vam se kosa naelektrise.I odlican je za one koji nemaju vremena da im balzam stoji dugo jer je dovoljan minut .
 
 3.Belea ulje za kosu
Po meni najbolje ulje za kosu koje postoji kod nas,savrseno popuni dlaku,i dovoljno je nekoliko kapi da postignete zeljeni efekat.Ovaj proizvod stvarno ne mogu dovoljno da nahvalim.

4.Bioderma micelarna voda
Obozavam micelarne vode i tonike ,i u poslednje vreme sam ih zaista mnogo isprobala,ali za mene je Bioderma micelarna voda najbolja koja postoji.Volim je  jer savrseno cisti lice ,uklanja i najmanje ostatke sminke  i stvarno vredi dati malo vise novca za nju.
5.Belea piling za lice obogacen alojom
Veoma dobra piling maska koja prodire u svaku poru i odlicno cisti.Sadrzi abrazivna zrnca ,i ostavlja se petnaest minuta da deluje.Meni se dopada i jedno duze vreme je nisam menjala.

6.Vichi idealia puderi

Nedavno sam dobila tester ovog pudera i bila sam znatizeljna da ga probam,iako sam mala puder koji sam koristala dosta vremena unazad.Posto je moja koza normalna bez bubuljica i nepravilnosti trebao mi je puder koji ce samo ujednaciti moj ten i koji mi na licu nece dati osecaj teskoce.Ovaj je definitivno taj.Po meni definitivno najbolji puder koji postoji kod nas bar po meni i sigurno ga necu menjati.Prezadovoljna sam kako izgleda na kozi,ne daje efekat maske postojan je ,sve u svemu po meni je nezamenljiv.U kombinaciji sa njim koristim i mini paletu u kojoj se nalazi puder za fiksiranje i bronzer koji su takodje savrseni.Puderi u sebi imaju i zastitni faktor tako da su odlicni za leto..


7.Naked 3 urban dacay paleta sa senkama koja mi je najomiljenija paleta koju posedujem .Sve senke u njoj mi se dopadaju sobzirom da je to redak slucaj jer u pojedinim paletama postoje oje koje mi se ne dopadaju.Ova je savrsena.Boje su pigmentovane savrseno,dugo stoje i mozete ih kombinovati kako za dnevne varijante tako i uvece.

8.Parfem
Moj omiljeni trenutno je La tentation de Nina koji obozavam zbog mirisa.Ja volim parfeme slatkaston mirisa ,i retko kada se odlucim za neki sa cvetnom aromom.Ovaj parfem u sebi sadrzi mirisne note maline ,macaruns kolacica i belog mosusa.Jednom recju SAVRSEN.I ako je kod nas bilo limitirano izdanje ovog parfema ja sam na poklon dobila jos jednu bocicu iz inostranstva tako da sam presrecna zbog toga.

9.Maskara
Meni je ova maskara najomiljenija ,iako nije najskuplja maskara kod nas .Savrseno izvuce trepavice da im volumen i sprecva stvaranje grudvica i slepljivanje.Definitivno stvar koju necu menjati.

10.Karmin
Ja najvise volim karmine u njud boji i svetlim nijansama roze boje.Retko kada se odlucim za neki karmin jarke boje.Sjajeve za usne bas ne volim i retko kada ih koristim ,jer su mi nekako lepljivi i imam osecaj tezine na ustima.Sto se tice karmina nemam najomiljeniji brend ,ali svi ovi koje ce te videti na slici su moji omiljeni jer su postojani,ne razmazuju se i dosta su pigmentovani.

 


Nyx brend sminke moram posebno da pohvalim jer je jedan od najboljih kod nas.Cene njihovih proizvoda su niske ,ali je kvalitet savrsen.Sve proizvode koje imam iz njihovog brenda su za mene zaista odlicni i uvek se radujem kada kupim neke novi ,jer se nikada nisam pokajala.:)

0 коментара: