SOIN DU VISAGE BYPHASSE~Micelarna voda i maska..:)

петак, јул 11, 2014 prettyandstylish 2 Comments

Cao svima.Evo danas sam resila da sa vama podelim utiske o dva nova proizvoda koje sam skoro kupila.
Rec je o proizvodima proizvodjaca Soin du visage,tacnije radi se njihovoj micelarnoj vodi i masci za lice.Nadam se da ce vam se dopasti ovaj post.:)




Krenucu prvo od maske.Iskrena da budem do sada se nisam susrela sa ovim brendom kozmetike ,tako da nisam znala sta da ocekujem od njih.Odlucila sam da ih probam,i priznajem da sam bila iznenadjena rezultatima.Naime maska je bazirana na prirodnim sastojcima ,bez alkohola ,parfema i parabena.Namenjena je svim tipovima koze sto je odlicno .Dolazi u pakovanju od 172ml,sto je po meni super ,jer pojedine maske nemaju ni polovinu te kolicine.
Izuzetno je prijatnog mirisa,i kada je nanesete nemate osecaj kao da vam steze kozu.Savrseno cisti ,i posle upotrebe koza je mekana na dodir ,i savrseno hidratirana kao posle upotrebe kreme.

Koristi se tako sto na vlaznu kozu nanesete odredjenu kolicinu kreme(moze sto blize ocima jer nije agresivna,i bar meni nije izazvala nikakve nezeljene reakcije),sacekate 15 minuta i isperete.








Sledeca je micelarna voda koju bi bez lazne skromnosti uporedila sa svim onim drugim skupim micelarnim vodama.
Dolazi u pakovanju od 500ml,i namenjena je osetljivoj kozi.Dubinski cisti i uklanja svu sminku sa lica veoma brzo.Isto tako ne izaziva iritacije pa sa njom mozete cistiti i ostatke sminke sa ociju i usana.Natopite tupfer ,sacekate nekoliko sekundi i ona ce sve skinuti.
Miris je prilicno blag,skoro neutralan.Ja sam veoma zadovoljna i definitivno mi je najomiljenija micelarna voda koju sam koristila.Takodje ne sadrzi akohol niti paraben.




Nisam sigurna da li ih ima kod nas jer ih ja nisam primetila.Ja sam ih nabavila u Parizu .U svakom slucaju ,ako neko naidje na njih kod nas neka ih isproba ,nece se pokajati.Cena im je stvarno i vise nego pristupacna,maska je 4 evra ,a micelarna voda 5,tako da  u slucaju da putujete negde van Srbije ,mozete da pogledate u drogerijama i da ih isprobate ,i verujem da ce te biti zadovoljne.


Do narednog posta.
Mimi..:)

2 коментара: