Espadrile~ obuca za sva vremena.:)

понедељак, јул 07, 2014 prettyandstylish 0 Comments

Jos od 1950 godine kada se pojavio prvi model ove obuce pa sve do danas ,on ne prestaje da gubi na znacaju.U zizi interesovanja su svake sezone.Ne vole ih svi ,ali oni kojima se dopadaju im se iznova vracaju.O da ,to su espadrile.

Od najednostavnije seoske obuce napravljene od konca i platna ,stepenicama stila stigle su u sam modni vrh.Najpozeljnija obuca u ovim letnjim danima,bilo da su to klasicne espadrile,platnene patike ,ili pak one sa platformom.Svako moze da nadje nesto sto mu se dopada iz njihove kolekcije.


Ja sam licno luda za njima .Secam se da sam prve nabavila sa jedanaest godina.Bile su to espadrile u formi sandala sa zatvorenim prstima i kanpom koji se vezivao oko noge.Nosila sam ih dugo iako je to ilo cudno mnogim ljudima ,da devojcica mojih godina nosi tako nesto.
Nakon toga kupila sam slicne ,stim sto su bile sandale sa otvorenim prstima koje sam takodje obozavala.

Zaista ih volim i svake sezone kupim bar jedan par.Ove godine su to bile klasicne espadrile sa leopard printom koje sam dugo zelela,i u Parizu sam ih nasla.Naravno ima ih i kod nas ,ali meni je tako palo da ih tamo kupim.Kombinujem ih kako uz farmerice ,tako i uz sorceve i haljine jer svaku kombinaciju upotpunjuju.
I sto je najbolje mozete ih nositi vise sezona,od proleca pa do kraja jeseni.


Nadam se da vam se svideo moj post o espadrilama.

Da li vi volite da ih nosite..?:)

0 коментара: