Gabrini Summer Collection nail polish.:)

субота, јул 12, 2014 prettyandstylish 0 Comments

Cao drage moje.
U danasnjem postu cu sa vama podeliti moju letnju kolekciju Gabrini lakova za nokte.Nadam se da ce vam se svideti.:)

Kada sam pocela aktivno da kupujem lakove za nokte,secam se da su to bili upravo Gabrini.U gradu u kome sam isla u srednju skolu postojale su vise radnji gde su imali sve njihove kolekcije lakova.Njih sam koristila tada ,jer su mi odgovarali,pa i do danas se nije nista promenilo.Lakovi ovog proizvodjaca su prilicno ok,sa par izuzetaka.Imaju veliki izbor boja,te svako moze da nadje ono sto mu se dopada.
Sto se tice letnje kolekcije za ovu godinu,izbor nije izostao.Zaista su se potrudili.
Ali posto ne mogu svi da mi se dopadaju ,za vas sam izdvojila 6 omiljenih.


Pocecu od ova dva.

Prvi je u nekoj koralno crvenoj boji,mada na noktima vise vuce na tamno pink.Broj laka je c03.Ono sto mi se dopada kod ovog laka je sto sadrzi Flat Brush,izuzetno siroku cetkicu ,kojom u samo jednom pokretu mozete prekriti ceo nokat.Ono sto mi se ne dopada konkretno kod skoro cele letnje kolekcije je slaba pigmentovanos,pa su vam potrebna bar tri sloja da bi lepo izgledalo.



ovako izgleda na noktu.

Sledeci je tamno plavi u broju 321.Dopada mi se kako izgleda na noktima ,nije previse taman ,i dovoljan je jedan sloj.



Sledeci su ova cetiri u nijansama:
354,

CO2,koji je dosta slican predhodnom ,ali je za nijansu svetliji,


22,tamno ljubicasta nijansa,ali na noktima izgleda svetlije,


i poslednji je zuti u nijansi M 12.



Ovako izgledaju na noktima.Na svakom noktu ima dva sloja laka.
Ono sto bih volela da dodam jeste jedna mana ,a to je da se malo teze suse i da nisu najpostojaniji.Meni traju dva dana i vec treci krenu da se ljuste.Cena je oko 150 dinara,negde i manje.
Novina i kolekciji  jesu i lakovi za ojacavanje noktiju.


Ja sam odabrala Calcium Gel,koji ujedno mozete koristiti i kao zavrsni lak i kao bazu za lak.Veoma je dobra ,meni je ojacala nokte,i kada je nanesem preko laka ,omogucava mu da duze traje.Bledo zelene je boje i susi se veoma brzo.Kosta 200 dinara ,i vredi je isprobati.Pored nje imate jos i 3 proizvoda za jacanje noktiju ,pa ako naletite na njih isprobajte.


Nadam se da vam se dopao post.
Da li je neka od vas koristila ove lakove.?
Vase misljenje.?
Do sledeceg posta..:*
Mimi..:)

0 коментара: