GARNIER AMBRE SOLAIRE~LOSION ZA POSLE SUNCANJA SA EFEKTOM POJACAVANJA TENA..:)

недеља, јул 13, 2014 prettyandstylish 0 Comments

Posto je leto uveliko pocelo ,a sa njim i sezona godisnjih odmora resila sam da sa vama podelim utiske o ovom proizvodu.Pa ukoliko se spremate za plazu ,ovaj proizvod moze dosta da vam pomogne ,pogotovo ako ste svetlije puti i na suncu obicno pocrvenite ,umesto da pocrnite.:)Ja imam upravo takav problem ,i zahvaljujuci ovom proizvodu sam ga uspesno resila..:)


 Proizvod u sebi sadrzi najvecim delom glicerin i vitamin E ,koji su veoma vazni za kozu jer je nakon izlaganja suncu hidratiraju i izgladjuju.Takodje pored ova dva sastojka u sebi sadrzi i malu kolicinu bronzera koji pojacava ten i cini ga trajnijim.Za razliku od vecine proizvoda za pojacavanje tena ,koji se brzo ispiraju ,sa ovim to nije slucaj.


Ja sam ovim proizvodom odusevljena i kupujem ga vec treci put jer mi je idealni letnji saveznik.Dolazi u pakovanju od 200ml i bele je boje.Savrseno neguje kozu ,vec nakon prvog nanosenja mozete osetiti da je koza hidratirana i meka.Miris je bozanstven ,bar mene podseca na miris breskve.Koza ga brzo upija ,i sto je najbolje od svega nelepi se.Rezultate mozete videti nakon jednog koriscenja.
Svidja mi se takodje i sto na kozi ne ostavlja trag zute boje ,kao vecina proizvoda koje sam koristila ,vec odmah primecujete blago bronzanu boju koja ne deluje vestacki.


Kako se koristi..?
Ovaj proizvod mozete koristiti kako na kozi tela ,tako i na kozi lica.Nanesite na cistu kozu ,izbegavajuci obrve i liniju kose .Odmah nakon upotrebe operite ruke.Ostavite proizvod da se osusi oko 20 minuta ,i nakon toga mozete da se obucete.Vazno je da se dobro osusi kako vam ne bi ostali tragovi na odeci.
Ono sto volim da napomen jeste da ovo nije proizvod koji stiti od sunca ,tako da ga nemojte tako ni koristiti.







Ovo pakovanje sam skoro potrosila ,i sigurno cu ga ponovo kupiti.Ako vam se dopao ovaj post i odlucite se za ovaj proizvod necete pogresiti.Mozete te ga naci u svim drogerijama i cena mu je oko 600 dinara.



Da li je neka od vas koristila ovaj proizvod.? kakva su vasa iskustva..?
MiMi..:)

0 коментара: