BIOTEN SKIN MOISTURE CLEANSING GEL..:)

субота, јул 19, 2014 prettyandstylish 0 Comments

Danas sa vama zelim da podelim svoje utiske o  Biotenovom gelu za ciscenje lica.Kao sto i same vec znate Bioten kozmetika je bazirana na prirodnim sastojcima,veoma je pristupacne cene i vrlo brzo je osvojila vecinu nas.Do sada sam od vecine vas citala samo pohvale na racun svih ovih proizvoda,pa je red i da ih ja malo ishvalim,zasluzili su..


STA PROIZVODJAC KAZE O OVOM GELU..?

Gel za suvu i osetljivu kozu,obogacen prirodnim ekstratima pamuka.Ekstrat pamuka je bogat proteinima,i mineralima,koji efikasno hrane kozu ,sprecavaju iritacije i isusivanje,vracajuci kozi mekocu i elasticnost.Ne sadrzi sapune,paraben,parafin i vestacke boje.Dermatoloski je testiran.
Dolazi  u pakovanju od 150ml.

UPOTREBA:
Svakog jutra i veceri nanositi gel na vlaznu kozu,nezno masirati i isprati vodom.Izbegavajte predeo oko ociju.



MOJI UTISCI:

Vrlo su pozitivni,cak sta vise obozavam ovaj proizvod.Naime moja koza je normalna ,ali leti totalno ,,podivlja ,,tako da mogu reci da sam sa ovim proizvodom za manje od nedelju dana resila taj problem.
Miris je fantastican ,blag je ,podseca me na miris kajsije ,(ne znam zasto) ,iako  je glavni sastojak pamuk.To je ono sto me prvo privuce kod svih proizvoda ,jer mrziim one koji ruzno mirisu.
Nakon upotrebe imam osecaj da mi je koza totalno cista ,osvezena i mekana.Jednom recju zdrava.Zaista nemam nijednu zamerku.

IZGLED:
Gel je bele boje sa finim tackicama crvene boje,koje nisu one koje mozemo naci u pilingu,sto je za mene plus jer mi pilinzi ne prijaju bas i nisam neki njihov fan.




I za kraj zelela bih da svima preporucim ovaj gel ,posebno onim devojkama koje imaju suvu i osetljivu kozu jer se necete pokajati ,ako ga isprobate.Cena proizvoda je 219 dinara ,sto je i vise nego povoljno.


Nadam se da vam se dopao ovaj post.Ako jeste lajkujte ga .Pisite mi da li ste probali ovaj ili neki slicni proizvod iz Biotenove porodice ,i kakav je vas utisak.
Do sledeceg posta <3 :*
Mimi..:)


          







0 коментара: