ESSENCE SUN CLUB BRONZING POWDER+ ESSENCE BLUSH UP..:)

недеља, јул 20, 2014 prettyandstylish 0 Comments

Cao svima.:*
Danas vam donosim svoje utiske o dva essence proizvoda koji  su mi jedni od  favorita ovoga leta.Rec je kao sto ste vec videli u naslovu o bronzeru i rumenilu..:) 



REC PROIZVODJACA:
BRONZER:
Mat bronzer u nijansi 01,namenjen plavusama ,ili osobama sa svetlijom kozom .Daje kozi prirodan izgled.
Dolazi u plasticnom providnom pakovanju .Tezina proizvoda je 15 gr.
RUMENILO:
Dvobojno rumenilo,za svez izgled tokom celog dana.Mozete ih koristiti pojedinacno ,ili zajedno.Slatko providno pakovanje.Tezina proizvoda 8 gr.



SASTAV:

BRONZER
Mozete videti na gornjoj slici.Jedina moja zamerka je sto sadrzi parfeme ,i aluminijum hidroksid jer nisu bas najbolji prijatelji koze.


RUMENILO


Slicnog je sastava kao i bronzer osim sto ne sadrzi parfeme.


MOJE MISLJENJE..:)
Pre svega hocu da kazem da su moji favoriti iz kolekcije.Veoma dobri proizvodi koje cu ovog leta sigurno dosta koristiti.Essence proizvodi su generalno veoma kvalitetni ,osim nekih manjih izuzetaka ,o kojima ne bih sada.Smatram da za veoma malu cenu dobijate dobar kvalitet ,sto je uvek plus.

Prvo cu poceti sa bronzerom.MOja nijansa je 01.Iako je na pakovanju naznaceno da je za plavuse ,ja ga koristim iz razloga sto je moja koza svetla tako da joj ova nijansa potpuno odgovara ,jer joj da taj bronzani momenat koji ne izgleda prljavo.Ono sto me je posebno privuklo i odusevilo je miris.Rec je o kokosu koga ja obozavam i koji mi je jedan od most favorite mirisa leta.Zavisna sam od njega ,tako da se non stop hvatam za ovaj proizvod i mirisem ga.:)
Struktura samog bronzera je dobra,lako se nanosi i dosta je postojan.Jedina mana je sto se kada ga nanosite ,mnogo proizvoda se izguli sa strane pakovanja ,i to me pomalo nervira Sve u svemu zadovoljna sam i verovatno cu ga opet nabaviti.Mislim da je cena negde oko 420 dinara.

Sto se tice rumenila isto imam pozitivan utisak .Svidja mi se sto u paleti imate dve boje pa mozete da ih kombinujete ili nosite posebno.Dosta je pigmetovano,mat je skroz ,tako da za one koji to vole ovo je pravi izbor.Sto se tice mane ,ista je kao sa bronzerom ,ali sta je tu je.Cena rumenila je oko 300 dinara.

IZGLED:

Ovako izgleda na kozi ,mada ne znam koliko dobro mozete da vidite ,ali je dosta svetao.

1.narandzasta nijansa
2.roze


I to bi bilo sve za danasnji post.Nadam se da ce vam biti zanimljiv.:)

Pisite mi u komentarima da li ste koristili ove proizvode i vasi utisci o njima.<3 
Do sledeceg posta:)
Mimi..:)



0 коментара: