BALEA MELON TANGO BODYLOTION..:)

уторак, јул 22, 2014 prettyandstylish 2 Comments

Uveliko smo zasli u leto pa ja malo kasnim sa ovim postom.Ali vazno je da sam konacno resila da napisem recenziju o ovom proizvodu.Rec je o Balea losionu za telo sa mirisom lubenice i dinje,koji je verujem osvojio sve nas koje volimo ovakvu kombinaciju mirisa u letnjim mesecima..

STA PROIZVODJAC KAZE O OVOM PROIZVODU..?

Balea losion za telo ,lubenica tango sa mirisom dinje.Blaga receptura bogata uljima na biljnoj bazi,i glicerinom koji dodatno hidratira kozu u letnjim mesecima i cini je mekanom.
Lagana emulzija se lako razmazuje i brzo upija.
Dolazi u ambalazi od 200ml,i dermatoloski je testiran.


                                                           SASTAV;





Ne znam koliko mozete dobro da vidite sastav ,posto mi je slika malo lose ispala(izvinjavam se ,ovo je najbolje sto sam mogla),ali sastav je uobicajan kao i za vecinu losiona.Nema stetnih supstanca u sebi poput parafina ,parabena i alkohola.



MOJI UTISCI..:)

Balea mleka za telo su mi generalno medju naomiljenijim i rado se uvek odlucim za njih.Volim slatkaste mirise ,tipa cokolade ,vanile ,kokosa ,ali u letnjim mesecima se odlucujem za neke malo svezije  mirise ,kao sto su vocni.Smatram da su bolji za leto,jer nemaju toliko intezivan miris ,poput ovih drugih koji u ovako vrucim danima umeju malo i da guse.Ove godine kombinacija dinje i lubenice je definitivno moj izbor,i to je ono sto me je odmah privuklo kod njega,taj savrsen svez letnji miris.Obozavam ga jer je dovoljno da ga jednom nanesem na kozu i da mirisem skoro ceo dan.Takodje struktura je dobra ,nije ni previse tecan ,ni previse gust,sve u svemu koza ga veoma brzo upija i nemate onaj grozni lepljivi osecaj.
Ako vam je koza normalna ,ili mesovita savrseno ce vam ogovarati.
Za ljude koji imaju izrazito suvu kozu,ne preporucujem ,jer mislim da njihovu kozu ne bi bas dovoljno hidratirao.


 U svakom slucaju ,moji utisci su pozitivni ,jer pokriva sve moje zahteve.Zao mi je samo sto je kao i vecina losiona limited edition,ali sta da se radi..:(

Preporucujem vam da probate ,pored ovoga cini mi se da ima i jos jedan sa mirisom manga.Cena im je 240 dinara ,tako da ako vam se ne dopada necete mnogo izgubiti.

To je sve za danas.Nadam se da ce te uzivati u ovom postu.:)
Pisite mi u komentarima ,da li ste probale ovaj ili neki drugi losion iz kolekcije.?
Mimi..:)


2 коментара: