Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit Facial Wash - gel za umivanje

четвртак, септембар 11, 2014 prettyandstylish 0 Comments

Sredstva za umivanje su najomiljeniji deo moje svakodnevne rutine ciscenja lica,i slobodno mogu reci da sam zavisnik od njih:).Dosta ih kupujem ,najcesce i ne potrosim ono prethodno ,a vec kupim novo.:) Sredstvo za ciscenje koje sam odavno primetila ,ali ne znam iz kog razloga ga nisam kupila je upravo ovo o kojem vam danas pisem.Kao sto je u naslovu pomenuto rec je o Neutrogena Visibly Clear   Pink Grapefruit Facia gelu za umivanje .Kakvi su moji utisci o ovom gelu saznajte u nastavku teksta..:)




 Pre nekoliko godina proizvodjac je izbacio celu liniju proizvoda za negu lica za ciju je osnovu posluzio crveni grejp.Jedan od predstavnika je i ovaj gel.Na drugim sajtovima sam procitala dosta pozitivnih utisaka o ovom gelu,pa sam odlucila da ga isprobam.



Sta proizvodjac kaze?
 Dnevna kupka za lice,za svez i zdrav izgled koze svaki dan.Cisti kozu ,uklanja necistoce,masne naslage i sprecava pojavu mitisera i bubuljica.Nanosi se ujutru i uvece na prethodno nakvaseno lice,i ispira mlakom vodom.Izbegavati kontakt sa ocima..Dermatoloski je testiran.

Pakovanje ,izgled i kolicina

 Gel dolazi u plasticnoj bocici od 200ml ,sa pumpicom koju licno obozavam ,jer njome lakse mogu da doziram kolicinu nanetog gela,a i zbog prakticnosti.Svetlo je roze boje i polutecne strukture.





Moji utisci

Iako imam normalnu kozu ,koja nije sklona bubuljicama i mitiserima ,leti to pravilo nikako ne vazi.Ovaj gel me je privukao zbog boje i ambalaze pa sam odlucila da probam.Mogu reci da sam zadovoljna.Posle nekoliko upotre,moje lice se procistilo .Veoma lepo peni ,i kada ga umasirate na lice ,mozete videti kako izvlaci necistocu .Svidja mi se taj osecaj ciste koze koji ostavlja ,kao i to sto nakon upotrebe koza nije suva kao kod pojedinih sredstava za ciscenje lica.Posto ne sadrzi alkohol ,ovaj gel bih preporucila svim tipovima koze.Jedina stvar koja mi se nije dopala je miris.Mada volim citrusne arome ,medju kojima je miris crvenog grejpa ,ovaj mi se nije dopao.Kada sam ga pomirisala u drogeriji ,bio je ok ,ali mu se nesto desilo kasnije.Sada me podseca na miris tecnosti za sudove ,ili je to mozda neka moja mirisna halucinacija.U svakom slucaju ,miris se ne zadrzava na kozi,pa ako niste ljubitelj citrusnih aroma ,istrpite samo malo.

Na kraju ,hocu jos jednom da kazem da sam zadovoljna i da ga toplo preporucujem.Cena je oko 700 dinara ,sto i nije puno ,jer ima dosta skupljih sredstava koja ne urade nista.

To bi bilo sve za danas.Nadam se da  vam se dopada ovaj post :)
Da li ste probali ovaj gel ,i kakvi su vasi utisci?
Do sledeceg posta.:)
MiMi..:*





0 коментара: