Prvi utisci o Marrakesh proizvodima

четвртак, октобар 30, 2014 prettyandstylish 0 Comments

Cao svima..:-)
U danasnjem postu sa vama delim prve utiske o Marrakesh proizvodima, pa ukoliko vas zanima ko su oni, i koje proizvode imaju da vam ponude, nastavite da citate tekst.:)




Damb d.o.o  koji je ujedno i uvoznik Marrakesh kozmetike, je zapravo porodicna firma koja se od 1993 godine bavi distribucijom kozmetike za negu kose, alata i opreme za frizerske salone.
Sam brend  Marrakesh  proizvoda potice iz Amerike, tacnije iz kompanije Earlathy Body, koji je veoma hvaljen i cenjen sirom sveta.


Marrakesh je namenjen svim tipovima kose i asortiman obuhvata: Argan ulje, KaHm za trenutno ispravljanje do sledećeg pranja, Marrakesh X 10 u 1, šampone, balzame, maske, brush-up za raščešljavanje, brze feniranje,i  losione za negu kože.

Marrakesh proizvodi sadrze sto posto prirodno Argan ulje,takozvano ,, tecno zlato'' poreklom iz Maroka, koje blagotvorno deluje na kosu, regenerise je, hidrira i daje joj izuzetni sjaj i mekocu.

Hranljive materije iz semena konoplje imaju moć popunjavanja i prodiru duboko u vlas kose tako da obezbeđuju prirodnu mekoću,hidriraju i stvaraju trajnu barijeru gubitka vlage-povećavaju prirodan kapacitet zadržavanja vlage u kosi.

Ulje argana se još uvek dobija tradicionalnim putem, ručno se pravi, a za litar ovog dragocenog ulja potrebno je od 70 do 100 kg svežih plodova argana. Proces dobijanja je težak i spor, od sveže ubranih plodova pravi se pasta koja se zatim ručno cedi da bi se dobilo hladno ceđeno ulje. Ovo ulje obiluje velikim količinama vitamina E, i do nekoliko puta većim od ostalih aromatičnih ulja.

Svi Marrakesh proizvodi su potpuno prirodni, NE sadrže sulfate, parabene, propylen glycol, formaldehid, veštačke boje. 
Takodje nisu testirani na životinjama i nemaju životinjskih sastojaka.




Posto sam vas malo vise informisala o samom brendu, precicemo na proizvode koje sam testirala.Za pocetak cu sa vama  podeliti prve  utiske o tri proizvoda i rec je o samponu, regeneratoru u ulju za kosu.Jos uvek nemogu da formiram kompletno misljenje o proizvodima, posto je tester za to nedovoljan, ali svakako mi je prvi susret sa njima bio jako pozitivan.

Sto se sampona tice, zaista mogu reci da je i mala kolicina dovoljna da dubinski opere kosu, i spreci njeno brzo mascenje. Po strukturi jedan od najguscih sampona, koji sam isprobala.Pritom kao i ostala dva proizvoda koja sam probala prelepo mirise, i miris ostaje na kosi do narednog pranja tako da je to svakako jos jedan plus.Omogucava i lakse rascesljavanje kose.Dobra stvar je i to da je namenjen svim tipovima kose.U odnosu na ostale sampone koje sam pre koristila, nisam primetila da mi se kosa drasticno popravila nakon prve upotrebe, sto svakako necu zameriti, jer je potrebno duze koriscenje.


slika sa interneta

Kada je rec o regeratoru, takodje sam zadovoljna, jer osetite razliku u kvalitetu kose pre i posle upotrebe.Kosa je savrseno meka, barsunasta, i izgleda dosta zdravije.Definitivno me je osvojio, i sigurno cu kupiti i vece pakovanje.

slika sa interneta

Treci proizvod o kome cu pisati je ulje za kosu.Za ovaj proizvod nisam imala ni najmanjih sumnji da ce mi odgovarati, prvenstveno jer je  Argan ulje pravi raj za kosu.Posto su moji krajevi i poslednje vreme pomalo suvi, ovo ulje mi je itekako od pomoci..Fino popuni i zagladi dlaku, nije previse tesko za kosu, i dve kapi su vam dovoljne da postignete zeljeni efekat.


Marrakesh ulje pakovanje original miris slika sa interneta

Na samom kraju mogu reci da su prvi utisci pozitivni, i svakako cu naruciti vece pakovanje ovih proizvoda kako bih mogla da formiram kompletno misljene.Ponudu svih njihovih proizvoda mozete pogledati na njihovoj stranici ili fejsbuk profilu.



Da li ste probali neke od Marrakesh proizvoda, i kakvi su vasi utisci..?
Do sledeceg posta.:)
MiMi..:)













0 коментара: