Top 5 jesenjih nijansi lakova

субота, новембар 01, 2014 prettyandstylish 8 Comments

Danasnji post posvecujem omiljenim jesenjim nijansama lakova.Iako je bilo malo teze odluciti, izdvojila sam 5 onih koje volim i redovno koristim.Pa ako vas koji se nasao medju favoritima, nastavite da pratitite tekst.:)



slika preuzeta sa interneta


1. CLEOPATRA GOLD BY H&M

Ovaj lak se nasao u jednim od mojih mesecnih favorita, i vec tada ste mogli da procitate moje utiske o njemu.Prelepa metalik~ zlatna nijansa, idealna za ovu jesen.Lak je zaista veoma pigmentovan, i jedan sloj vam je sasvim dovoljan.Bila sam pomalo sumnjicava kada sam ga uzimala, sobzirom  da sam ga platila manje od jednog eura, ali svakako sam prijatno iznenadjena krajnjim rezultatom.


2.ESSENCE WALK ON THE WILDSIDE 139


Isprobala sam par essence lakova i ovaj je svakako jedan od boljih.U pitanju je tamno zelena nijansa, sa finim sitnim sljokicama, koje se jedva i primecuju.Pigmentacija je dobra, dva sloja su vam potrebna da bi ste dobili boju kao sto je i u bocici.Na noktima se zadrzava 4 do 5 dana.Cetkica je dovoljno velika da jednim potezom pokrijete ceo nokat.Cena mu je oko 220 dinara.



3.AVON VAMP IT

Jedna od prepoznatljivih jesenjih nijansi.Prelepa mat bordo boja.Sam lak je veoma pigmentovan, susi se veoma brzo, medjutim jedina zamerka je to sto je cetkica preuska, pa je nemoguce jednim pokretom namazati ceo nokat.Cena laka je oko 250 dinara, zavisno od kampanje.



4.AVON GEL FINISH U NIJANSI  CREME BRULLE

Kako bi malo razbila monotoniju tamnih jesenjih tonova, uvek ubacim par lakova malo smirenijih nijansi.Ovo je nude nijansa, koju malo ko ne voli.Pigmentacija je solidna, i ima taj gel finis koji se meni jako dopada.Jedina zamerka je cetkica, kao i za prethodnu nijansu.Cena mu je takodje oko 250 dinara.


5.AURA EXTRA LONG LASTING  U NIJANSI VIOLETTE COQUETTE

Moram da priznam da mi se cela ova kolekcija Aura lakova zaista dopala.Nijanse su veoma pigmentovane,dugotrajne, i stvarno nemam sta da im zamerim.Jedna od omiljenih ove jeseni definitivno je ova prelepa violet boja, koju skoro i da ne skidam. Cena im je oko 150 dinara u lokalnim parfimerijama.


I to bi bilo sve.Mislim da su ovo lakovi veoma visokog kvaliteta, povoljne cene i svakako vredni vase paznje.:)


Koje su vase omiljene nijanse lakova ove jesenji? Da li se medju mojima nasla i neka vasa.?

Do sledeceg posta..:)
Mimi..:*

8 коментара:

  1. Čula sam puno pozitivnih komentara o Aurinom laku, tako da ću sigurno uzeti neke nijanse. Super post! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ovaj H&M me odmah privukao, moram po njega :D obozavam zlatne nokte a nikako da nadjem savrsen lak :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaj ga slobodno ako naletis na njega, stvarno je super..:-) I ja obozavam zlatne nokte..:-) Hvala na komentaru..:-)

      Избриши
  3. Cream brule divaaan!
    Svaka cast sto si se odlucila za 5, videla si kod mene...malo vise lakica :-D:-D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Obozavam ga..:-) Tesko je odluciyi se za 5, ali sam uspela nekako..:-) :-) Hvala na komentaru..:-)

      Избриши
  4. najviše me privlači AVON VAMP IT :D
    lijep odabir i fotografije :D

    ОдговориИзбриши