Otvaranje decembarskog GlamBoxa

четвртак, децембар 25, 2014 prettyandstylish 14 Comments

Cao drage moje.:)
Iako sam danas imala u planu drugi post, iznenadio me je moj decembarski GlamBox, pa sam resila da sa vama podelim sta se to u njemu nalazi.Ukoliko vas to zanima, nastavite da citate.:)

    
Prvo sto zelim da kazem je da je Decembarska kutija, prelepa, prava novogodisnja, tako da ce vam odlicno sluziti za odlaganje sitnica.U mojoj kutiji su se nasli 9 proizvoda, pa hajde da vidimo koji su to.

Eucerin Hyaluron~ Filler dnevna i nocna krema 2x 20 ml~svidja mi se sto se i u njihovim kutijama mogu naci Eucerin proizvodi koje ja jako volim, ali meni sa 21 godinom  svakako nece trebati ovakve kremice.Isti slucaj je i sa Nivea Anti ~Age Cellular kremom za okoloocnu regiju, koja se takodje nasla u mojoj kutiju.Ovo je full size proizvod od 15 ml, koji takodje meni nece jos uvek trebati.I poslednja Anti age stvar u mojoj kutiji je Sothys krema 15 ml.Ja sam se radovala isprobavanju Sothys kozmetike, jer se jos uvek nisam susrela sa ovim brendom, ali svakako to necu moci sa ovom kremom.Bez obzira sto ove kremice nisu namenjene mojoj kozi, i to me je razocaralo jer sam popunila anketu gde uostalom navodim svoj tip koze, moja mama ce se veoma obradovati, tako da hvala GlamBoxu, sto je omogucio da i moja mama dobije pokloncice.:)



E sad prelazimo na stvari koje cu ipak ja koristiti, a to su:
Nivea mleko za negu tela pod tusem 50ml, koje ja obozavam.Ovo je travel size pakovanje, tako da ce mi biti odlicno kada putujem, jer inace mucim muku sa onim vecim pakovanjem.Sledeca tri proizvoda su iz Revlona, i u pitanju su 2x20 ml Uniq one samponi, i Uniq one tecni tretman bez ispiranje.Ja ova dva proizvoda koristim neko vreme, i stvarno ih obozavam.Trenutno sam ih potrosila, pa ce mi ovi testeri posluziti dok ne nabavim originalna pakovanja.Takodje uz njih dolazi i kartica sa 20 posto popusta na kupovinu.Dobila sam i tri testera Max Faktor pudera, sto mi je super doslo posto planiram da kupim neki od ova tri, pa cu videti koji je najbolji.I poslednja stvar je Rosal LipBalm u nijansi Flash Nude, koji ja vec imam, tako da cu ovaj pokloniti nekome.



Sve u svemu, ovomesecna kutija je bolja nego prosla, samo mi je zao sto ima 4 proizvoda koji nisu namenjeni mojoj kozi, ali svakako cu ih pokloniti.Ostala proizvode i sama vec koristim, tako da ce mi ovi iz kutije priteci u pomoc kada potrosim svoje.Ja sam svakako narucila i sledecu kutiju, jednostavno jer mi se dopala ova ideja, i svakako cu podrzati ceo ovaj projekat.I jedva cekam da vidim, sta ce se u sledecoj naci.


I to bi bilo sve za danas.:) Nadam se da ste uzivale..:)
                     Da li ste narucile decembarski GlamBox, i kakvi su vasi utisci?
                                       Do sledeceg posta.:) 
                                                MiMi..:)

14 коментара:

  1. Jedva sam cekala da vidim ko je sta dobio u GB kutiji :D ja sam se premisljala da li da narucim, na kraju sam odustala.. lepe su stvarcice osim ovih silnih krema za bore >.< bolje da su stavili nesto od dekorative

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ova decembarska je stvarno super, ali eto, samo umesto kremica, bolje da su mi makar lakove ubacili..☺Ali dobro..☺
      Hvala na komentaru..☺

      Избриши
  2. Imas 21 godinu? Ne verujem koliko mladje izgledas,ali ozbiljno ja bih rekla 16 :D

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam pričala baš sa osobama iz Eucerina i oni kažu da je noćna krema okej i za ljude u dvadesetima. A svakako se kreme za bore i slično koriste kao preventiva, ne kada već dobiješ gore pomenute :D
    Tako da nemoj žuriti sa poklanjanjem stvari mami nego im pošalji mejl da vidiš da li je okej i za tebe :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na savetu, svakako mi je to palo na pamet da uradim, a ovim komentarom si mi to olaksala..☺

      Избриши
  4. Bolja je kutija, odnosno dobra ovoga puta.
    Samo mi nije jasno čemu anketa ako šalju šta žele. Veliki peopust oko toga koji ne bi trebalo da se i dalje dešava.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa ni meni nije najjasnije sto to rade, ali nadam se da ce se to popraviti..☺
      Hvala na komentaru..☺

      Избриши
  5. Baš je lepa, možda uskoro odlučim da naručim jednu za sebe :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da ce svaka naredna biti sve bolja, tako da moja preporuka..☺Mislim da neces pogresiti ako narucis..☺
      Hvala na komentaru..☺

      Избриши
  6. Kutija jeste divna ali ja uopšte nisam oduševljena. Napisah danas blog o tome, pročitaj ako ti se da :) Veliki pozdrav!

    http://taupecandy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam ni ja..😩 Ja sam pozurila i pretplatila se na tri kutije, jer sam bila odusevljena prvom, ali sam sigurna da je vise necu narucivati.
      Vazi..☺
      Hvala na komentaru..☺

      Избриши