Pravilno odrzavanje kozmetickih proizvoda

Š½ŠµŠ“ŠµŃ™Š°, Š“ŠµŃ†ŠµŠ¼Š±Š°Ń€ 21, 2014 prettyandstylish 8 Comments



Cao svima..:)
Danas sa vama zelim da podelim par saveta, koje  sam pre nekog vremena cula od jednog profesionalnog sminkera, i za koje mogu reci da su ujedno i neka abeceda sminkanja.Ukoliko vas zanima nesto vise o njima, nastavite da citate.:)

Cesto sam imala priliku da srecem devojke koje nemare toliko za svoju sminku i kozmeticki pribor, i ako na to nisam obracala paznju, delovalo mi je malo aljkavo.I jos uvek je.

Cesto sebi postavljamo pitanje zasto nam se koza upalila, zasto su bubuljice tu, a nisu bile, a verovatno nismo ni svesni da smo mi uzrocnici toga.Najlakse je okriviti neki proizvod, i to je to.Ne kazem da mozda tako neceg nema, ali sam sigurna da vecina negativnih reakcija nastaje zbog nepravilnog odnosenja prema kozmetici.

                  ~ Zato po tom pitanju mozete promeniti par stvari:

~Redovno cistiti cetkice, bar dva puta nedeljno, i nikada ne koristite  ekstremno prljavu cetkicu na lice, jer samim tim bakterije koje su se nasle u njoj, zagadice i proizvod i lice.Posto mi je poznato par osoba koje se pitaju zasto cetkice moraju da se peru kada je to samo prah na njima koji se otrese, evo razloga.Ako nastavite sa takvim misljenjem, bubuljice su neminovne.


~Uvek ocistite neseser iz rasloga sto se u njemu mogu naci ostaci sminke koji mogu da uprljaju ciste proizvode i cetkice.

~Nikada, ali nikada ne delite  sminku, pogotovo maskaru, puder i olovku za oci.Mozda ce vas zbog toga nazivati skrticom, ali verujte cinite uslugu i sebi i drugoj osobi.Verujem da starije, iskusnije devojke znaju razlog, ali ukoliko moj blog poseti i neka mljdja bilo bi dobro da ima ovo u vidu.Razlog je, to sto se u vasem oku nalaze bakterije koje se putem maskare i olovke prenose, pa ukoliko kod nekog koristite svoj  proizvod, verujte da ce mu presesti, i da ga  nece zaobici infekcija oka.Tako da ukoliko sminkate nekoga  koristite novu maskaru, koju ce te mu kasnije pokloniti.Sa puderom je drugacije, jer postoje metode koriscenja kako ne biste dosli u kontakt sa bocicom, ali svakako ako nanosite puder prstima, nikako ga ne  delite.

~Bacitte svu sminku kojoj je istekao rok trajanja, jer su se njena hemijska svojstva promenila, i samim tim je postala otrov za vas.Puder ima rok trajanja oko godinu dana, maskara oko 6 meseci, a senke do dve godine.

~Uvek operite ruke pre  koriscenja proizvoda za lice, kako bi ste sprecile kontaminaciju istog.

~ Sminku drzite na odekvatnim mestima, daleko od izvora toplote, kako bi ste sprecili propadanje konzervansa u njoj, i samimopasnost od njenog koriscenja.
* slike su preuzete sa interneta*


                    I to bi bilo sve.Nadam se da su vam saveti bili od koristi..:)


                     Da li vam se dopao post? Da li vi vodite racuna o svojoj kozmetici, i da li je delite sa drugima?
                                         
                                                     Do sledeceg posta.:)

                                                          MiMi..:) 


   

8 ŠŗŠ¾Š¼ŠµŠ½Ń‚Š°Ń€Š°:

  1. Odličan post, baÅ” dosta djevojaka ne vodi računa o ovome, a to utiče na razne infekcije koje dobijaju. I joÅ” kada im kažeÅ” očisti to ili nemoj tako, uvijek možeÅ” dobiti odgovor Hajde Å”ta će mi biti , nema veze. I onda samo naprijed na putu ka infekciji, ruznom tenu itd.
    Sve u svemu htjela sam reći da mi se dopao post , super. :-D :-D :-D

    ŠžŠ“Š³Š¾Š²Š¾Ń€ŠøŠ˜Š·Š±Ń€ŠøшŠø
  2. Tvoji postovi su uvijek korisni i redovito te čitam!
    Poznata su mi sva ova pravila (vjerojatno zato Ŕto sam "starija"!), pa ih se i pridržavam

    ŠžŠ“Š³Š¾Š²Š¾Ń€ŠøŠ˜Š·Š±Ń€ŠøшŠø
  3. Super post!! Svoju kozmetiku čistim redovito, ne volim zapackanu ambalažu!! Pudere u prahu i rumenila prskam sa čistim alkoholom (70 %), redovito čistim četkice!! Ne dijelim make up ni sa kime, mada sam zbog toga puno puta prozvana Ŕkrticom.. Ali Ŕta je tu je, bolje biti prozvana Ŕkrticom nego dobiti konjuktivitis i onda joŔ biti primorana baciti sav make up koji bi mogao biti kontaminiran :D

    ŠžŠ“Š³Š¾Š²Š¾Ń€ŠøŠ˜Š·Š±Ń€ŠøшŠø