Praznicni New In

субота, децембар 27, 2014 prettyandstylish 8 Comments


Cao drage moje..☺

Danas za vas imam jos jedan new in post.Posto se praznici blize odlucila sam da samoj sebi poklonim par  stvarcica, a poznajuci moju opsesiju ka kozmetickim proizvodima, pogotovo make up, verovatno se nece na ovome zavrsiti.Inace imala sam nameru da kupim neke druge proizvode, ali mana toga sto ne zivite u Beogradu je i to sto se obicno sve rasproda pre nego sto vi dodjete.Ali da ne bih  sada  duzila,neka ovo  bude dovoljno za jedan praznicni haul post.Ukoliko vas zanima sta sam to kupila, nastavite da citate.

Krenucu prvo od preparative, tacnije od proizvoda za kosu.


Balea regenerator za kosu sa arganovim uljem

Obozavam ovaj Balea regenerator pre svega jer veoma prija kosi, ucini je meksom i zdravijom.Kupujem ga vec treci put i zaista sam prezadovoljna.Arganovo ulje je jedan od sastojaka ovog proizvoda, a znajuci koja blagotvorna svojstva nudi, sigurno je nesto sto nasa kosa voli.Ukoliko vas zanima nesto vise o Arganovom ulju, mozete to procitati ovde.

Gliss Hyaluron + Hair filler
 
Sledeca je nova maska od Swarckopfa, i u pitanju je ova sa healuron filerom.Prvi put je koristim, i nadam se da ce mi odgovarati.Ova je za ostecenu kosu, tako da ocekujem pozitivne rezultate.Ja sa redovni potrosac njihovih maski, posebno one iz zlatne kolekcije, tako da verujem da ce mi i ova odgovarati.

Freeman maske za lice :limun menta i antistres maska sa mineralima iz Mrtvog mora

Sledeci su proizvodi za lice i tu bih izdvojila ove dve Freeman maske.Rec je o Antistres masci sa mineralima iz Mrtvog mora o kojoj detalnjije utiske mozete videti ovde, i o ovoj zutoj sa limunom i  mentom.Nju sam koristila pre i odgovarala mi je, tako da sada samo zelim da potvrdim to.Plava je namenjena svim tipovima koze, a zuta masnoj i kombinovanoj.Moja koza je u toku zime kombinovana, ali vise ka suvoj, tj okoloocna zona mi je suvlja, stoga mi se dopalo sto ova maska nije isusila taj deo.Inace obe maske dolaze u pakovanju od 150 ml, sto ce vam potrajati.


Balea losion za telo sa kokosom i sea orahom

 Imamo jedan proizvod za telo i rec je o Balea mleku sa kokosom i sea orahom.Ljudi moji, ja vama ne mogu da opisem koliko ovo bozanstveno mirise.Ukoliko ste ljubitelj  slatkih aroma obavezno isprobajte.Lepo neguje, miris se dosta zadrzava, i dolazi u pakovanju od 400 ml.Najbolje od svega je to sto nije limited edition, tako da ukoliko vam se dopadne, mozete redovno da ga kupujete.


Sada prelazimo na lepsi deo za koji verujem da vise volite, kao i ja, a to je sminka.:)


Krenucu od Nyx.Samo jednu stvar zelim da napomenem, a to je da ukoliko nemate Alexandar cosmetics u blizini, nemojte kupovati Nyx proizvode u Uscu, jer su cene mnogo vise nego na njihovom sajtu.Kada porucite robu zajedno sa postarinom ispasce vam manje nego kada je kupite u Uscu.

Nyx rumenilo u nijansi Taupe

Ja sam fan hladnijih nijansi rumenila, stoga je ovo moj izbor.Mat je, relativno dobro pigmentovano, i odlicno ce vam posluziti i kao senka.Dosta devojaka ga hvali, tako da verujem da je vredan paznje.


Nyx HD  korektor

.Moj je u nijansi Cw 03.Odlican je za posvetljivanje,i prekrivanje podocnjaka i blazeg crvenila..Ne uvlaci se u sitne linije, ima praktican aplikator, sve u svemu odlican je, i verujem da cu ga ponovo kupiti.

Nyx Libre Perlee

Klasican biserno beli pigment, idealan i za kreiranje make up lukova i kao hajlajter.


 Cetkice

Prva je Cala Fan 305 poznatija kao lepeza cetka, koja je veoma mekana i odlicna za konturisanje, i druga je Blush10, sa malo vecim vrhom i super je za blendanje, narocito ako imate tamniju senku koju tesko blendate malom cetkicom.Ova za cas zavrsi posao

Loreal Super Liner Gel Inteza
 .
Ovo je ajlajner koji obozavam i koji je meni nezamenljiv.Uz njega dobijate cetkicu koja je meni upotrebljiva, stoga je i redovno koristim.Slozicete se da je ovo jedan od najboljih  gel ajlajnera,

Rimmel Stay Matte
 
Ovo je proizvod koji je nepravedno zapostavljen, iako ga svi redovno koriste.Devojke ga hvale, ali ne toliko koliko je zasluzio.Zaista nesto fenomenalno.Fiksira sminku, sprecava da se sijate ukoliko imate masnu kozu,  i nimalo je ne isusuje.Moj je o nijansi Peach Glow.


I poslednja stvar je Essence I love stage  baza za oci koju kupujem vec drugi put.Iskreno mnoge devojke je i ne vole, ali meni je odlicna.Super drzi senku,  i sprecava da se uvlaci u pregib, tako da ispunjava sve moje zahteve.

                                 I to bi bilo sve.Nadam se da vam se dopao ovaj post.
     Nema mnogo proizvoda, ali svakako ukoliko zelite recenziju za neki, pisite mi u komentarima  .

                                                Da li ste probale neke od ovih proizvoda, i kakvi su utisci o njima.
                                                                   Do sledeceg posta..:)
                                                                           MiMi..:*

8 коментара:

  1. nyx taupe rumenilo koristim kod svakog šminkanja - odlično mi je :D
    nyx korektor želim nabaviti :D

    ОдговориИзбриши
  2. I ja mnogo volim Stay Matte,imam ga bas u tvojoj nijansi,probala sam slicne ali uvek se vracam ovom:) Imam Nyx rumenilo ali u drugoj nijansi,svidja mi se sto nije mnogo pigmentovano,a Taupe cu kupiti jer citam po blogovima da je dobar za konturisanje.I Essence-ovoj bazi za senke cu dati sansu,bas me zanima kakva je,mozda se meni pokaze kao ok:) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Najbolji je..☺Meni je ovo prvo Nyx rumenilo, i kao sto ti kazes, svidja mi se sto nije mnogo pigmentovano..Ukusi su razliciti, obicno se mom slucaju pokaze da proizvodi kojima drugi nisu zadovoljni meni super pokazu, tako da probaj nemas sta da izgubis..☺
      Hvala na komentaru..☺

      Избриши
  3. Freeman žutu masku imam i super mi je, ali koristim ju samo u T - zoni jer ako ju stavim, npr. na obraze to područje mi bude dosta crveno nakon korištenja maske!! Slažem se sa tobom, definitivno će maska dugo potrajati..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam primetila da mi se to cesto desava sa njom, tako da takodje izbegavam da je stavljam u predelu obraza..To da, jer retko ko proizvodi masku od 150 ml.
      Hvala na komentaru..☺

      Избриши
  4. Prekrasne stvarčice, Nyx pigment mi izgleda prekrasno. :D

    ОдговориИзбриши