Godisnji favoriti 2 deo~ Nega tela

субота, јануар 03, 2015 prettyandstylish 2 Comments

Cao drage moje..:)

Danas mozete da citate drugi deo mojih godisnjih favorita, i u pitanju su proizvodi za negu tela.Sto se tice proizvoda iz ove grupe, nemam ih puno, to su uglavnom proizvodi koje koristim cele godine, koje jako volim, i koji su mi dosta pomogli.Pa hajde da zajedno vidimo koji su to.


Prvi proizvod je Avon Dazz ling Moments  piling, koga sam nedavno otkrila, ali koji je definitivno jedan od najboljih pilinga koje sam probala.Veoma je gust, prelepo mirise, odlicno ispolira kozu i zaista vam ostavlja nezan osecaj.Vise o njemu mozete procitati ovde.

Naredni proizvod je Eucerin ph5 uljani gel za tusiranje, koga sam volela cele godine, ali u ovom zimskom periodu mi je najdrazi.On je posebno namenjen suvoj kozi, ali naravno mogu da ga koriste i osobe sa ostalim tipovima.Ovo mi je 5 bocica i zaista je nezamenljiv.O njemu i mom narednom favoritu, mozete citati ovde. p.s. Izvinite zbog etikete sa cenom, ali nov je, pa se tesko skida.:)
Sledeci proizvod sam vam takodje milion puta spominjala,  i rec je oEucerin mleku sa 10 % ureom.Ovo mleko je takodje namenjeno i suvoj kozi, sklonoj ekcemima, iritacijama i alergijama, ali je takodje i pravi spas za moju suvu kozu tela.


Omiljena krema za ruke mi je Bioten  sa makadamiom i medom, koja je izuzetno hidratantna i prelepo mirise.Koza je brzo upija, ne ostavlja tezak osecaj na rukama, tako da preporuke za nju.


I to su moji favoriti sto se nege tela tice..☺



                Da li imamo nekog zajednickog favorita iz ove grupe?☺
Do sledeceg posta..


Mimi..❤
 

2 коментара: