Body Sugar Scrub Pomegranate

уторак, јул 28, 2015 prettyandstylish 6 Comments

                  


Cao drage moje..:)

Ukoliko redovno pratite moj blog verovatno i same znate koliko volim Freeman proizvode, narocito njihove maske.Zaista moje iskustvo sa ovim brendom je do skoro bilo i vise nego dobro.Vodjena tom cinjenicom odlucila sam da svojoj kolekciji proizvoda ovog brenda prikljucim i jos jedan, a rec je o  skrabu za telo, ciji su glavni sastojci nar i secer.



                     

Obozavam skrabove za telo, i uglavnom ih sama pripremam, jer je poprilicno jednostavno, ali kada nemam vremena za to, volim da posegnem za vec gotovim.Uvek se iznova obradujem osecaju potpuno ciste i mekane koze, jer secer u takvim proizvodima odradi odlican posao.


                         

Ovaj dolazi u pakovanju u 150 ml, obogacen je vitaminom C i  enzimima nara, a pored toga namenjen je svim tipovima koze.Miris ovog pilinga je veoma osvezavajuc, i idealan za ove letnje dane, upravo zbog nara koji se unutar istog moze naci. Proizvod je dermatoloski ispitan, i nije testiran na zivotinjama.

                                                             ~ Sastav i izgled ~





Ono sto volim kod ovog proizvoda, je upravo to sto nije od onih neznijih pilinga koji blago ispoliraju kozu, vec zaista   ucini da se osecate kao da imate novu. To mi je jako vazno kada se odlucim da kupim vec gotov piling, i sa te strane me nije razocarao.Moja koza tela je na pojedinim delovima suva, ali ne i osetljiva, stoga nikada nisam imala negativnih reakcija na jace pilinge.Medjutim, nakon prve upotrebe ovog, imala sam osecaj da mi koza gori, i bukvalno me je celo telo peklo.Zanemarila sam taj dogadjaj nakon prvog testitiranja, medjutim kada se to ponovo desilo, odlucila sam da prestanem sa koriscenjem.Pritom, kao vrhunac svega, pojavila mi se alergija, koja je bila dodatan razlog da se pozdravim sa ovim proizvodom.


   
Ne znam u cemu je zapravo problem, ali meni ovaj piling nije odgovarao, i verujem da ga vise necu kupovati i koristiti. Inace mozete ga nabaviti u Dm drogerijama po ceni od 550 dinara.



                                                        To bi bilo sve za danas..:)

                     Da li ste probale ovaj piling, i lalva su vasa iskustva sa njim?
                                 Do narednog posta..:) MiMi..:***

6 коментара:

  1. Odlican je post! Od cega i kako sama pravis skrabove, ja uvek uzimam gotove, ali volela bih da probam i sama da napravim neki, pa mozda mozes da das preporuku, znacilo bi
    http://callmerubia.blogspot.com/ napisala sam prvi post pa bi bilo kakav komentar dobro dosao, hvala u napred :) Samo tako nastavi lepotice :**

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti..:)
      Pa istopim kokosovo ulje, i dodam secer dok smesa ne postane homogena..Kolicinu doziram prema tome da li mi treba za celo telo ili ne..Hvala tebi draga na lepim recima i komentaru, svakako cu pogledati tvoj blog..:):**

      Избриши
  2. Bas izgleda lepo, pakovanje je slatko, a po opisu i miris je super, steta sto nije odgovarao. :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sve je super, ali sam proizvod mojoj kozi nije odgovarao..:/
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  3. Prvi put cujem za ovaj proizvod i definitivno da cu ga isprobati nakon citanja ovog teksta, nadam se da ce mi odgovarati! :)

    colorfulcraziness.blogspot.com

    ОдговориИзбриши