Favorite Summer Nail Polish

четвртак, јул 16, 2015 prettyandstylish 4 Comments


Cao drage moje..:)

U danasnjem postu vam pisem o mojim omiljenim letnjim lakovima.Ovoga puta mi nije bilo tesko da se ogranicim samo na pet, jer su to otprilike boje koje volim i rado nosim u ovom periodu.Necu previse da duzim, tako da ukoliko vas zanima koji su to moji letnji favoriti sto se lakova, vi onda nastavite da citate post..:)



Prva dva su moja omiljena Essie laka u nijansama Blanc ( krec beli) i Lilacism ( boja lavande).Oba  imaju odlicnu pigmentaciju, dosta dugo traju na noktima, i pritom ono sto mi se i generalno svidja  kod ovih lakova, je cetkica, koja je dosta siroka, te u jednom potezu mozete prekriti  ceo nokat.





Zatim je tu O.P.I. Dim Sun Plum ( tamnija roze nijansa). Njega sam u par navrata pominjala na svom blogu, i vec tada sam nagovestila da ce mi sigurno biti  jedna od omiljenih letnjih nijansi.Pigmentacija je solidna, potrebno vam je dva sloja da bi ste dobile punu boju.Na noktima bez baze traje oko 3 ~ 4 dana, a sto se tice cetkice, mogu reci da je klasicna.Nije me odusevila, obzirom da nije siroka kao kod Essie lakova, ali nije ni jedna od onih koja ce mrljaviti po noktima.

Naredni favorit je Golden Rose 43 ( boja breskve).Ovaj lak je iz njihove svima nama poznate Rich Color kolekcije.Priznajem nemam ih puno iz te linije, ali one koje posedujem su me i vise nego pozitivno iznenadili.Zaista jako kvalitetan lak, sa prilicno dobrom pigmentacijom.Cetkica je fenomenalna, bas kako ja volim.Na noktima mogu i da traju i po pet dana, sto je za jedan lak njegovog cenovnog ranga i vise nego dobro, obzirom da mnogi ne izdrze ni dva.




I poslednji je Essence 10 True Love ( boja visnje). Ukoliko pratite Essence kolekcije lakova, sigurno ste vec mogle da uocite i ove iz njihove Gel kolekcije.Ova nijansa nije svakidasnja letnja, ali posto jako volim ove tamne boje, ne odricem ih se cak ni u ovom periodu.Pocevsi od pigmentacije, preko trajnosti i na kraju cetkice, zaista me je sve odusevilo.Pritom na noktima deluje kao da stvarno imate gel, u sta i nisam bas verovala, ali me je ovaj lak razuverio.Obzirom da se u kolekciji mogu naci mnoge nijanse, predlazem vam da prosetate do Essence standova, i isprobate neku.



                                                       
                                                                  ~ Izgled cetkica ~




I stigli smo do kraja..:) Nadam se da vam se dopao moj izbor kao i sam post..:)

                           Da li ste probale neke od ovih lakova?  Imamo li zajednickih favorita? 

                                  Do narednog druzenja..:) MiMi..:***

4 коментара:

  1. Imam 2 essence laka i nisu losa najvise mi se dopadaju essie lakovi iskreno ova nijansa Lilacism je gorge moracu da je kupim sto pre :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni je Lilacism predivna..:) Sad su u dm- u svi Essie na snizenju, tako da pogledaj obavezno..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  2. Анониман19. јул 2015. 05:05

    Essie lilacism je divan <3

    ОдговориИзбриши