Max Factor Eye Luminazer

субота, јул 18, 2015 prettyandstylish 0 Comments


Cao drage moje..:)

U danasnjem postu zelim da sa vama podelim svoje utiske vezane za Max Factor Eye luminizer tecni korektor.Od  kada se pojavio na nasem trzistu, veoma me je zainteresovao, pre svega zbog izgleda pakovanja, koje je poprilicno nesvakidasnje za jedan korektor.Procitala sam dosta recenzija, i vidim da su misljenja  podeljena, a ukoliko vas interesuje moje, natavite da citate post.:)





Dolazi u pakovanju od 15 ml, sa pumpicom, koja me je u pocetku kao sto sam vec i rekla privukla da probam ovaj proizvod, ali mi se kasnije pokazala kao veoma neprakticna, obzirom da ne mozete da dozirate kolicinu proizvoda, i cesto ostane viska.Sama struktura je poprilicno lagana, podseca na neki mus, i ono sto sto sam ocekivala je da ce se u njoj verovatno naci neke cestice koje reflektuju svetlost, medjutim ja ih nigde ne vidim, iako proizvodjac u opisu proizvoda navodi da ih ima.




Sam korektor se veoma lako razmazuje, koza ga brzo upija, i ne naglasava previse sitnije linije i borice.Dosta je lagan na kozi, tako da mislim da je odlican za ove letnje dane..Kada je rec o tamnim krugovima, mislim da ne radi bas dobar posao, obzirom da ih ja cesto imam, i ukoliko ih prethodno ne neutralisem nekim korektorom u boji, ovaj ih nece pokriti.



Kada je rec o trajnosti, moram da priznam da je poprilicno postojan, i da meni izdrzi ceo dan na kozi, a da se pritom ne pomeri.


Stvar koja mi se ne dopada kod ovog korektora, pored samog pakovanja, je ta sto ima previse izrazen miris, kao  posledica prisustva parfema i sastavu.Zaista, ukoliko imate problem sa osetljivom okoloocnom zonom, ne preporucujem vam da koristite ovaj proizvod, jer i meni koja nemam nekada ume da zasmeta.Mislim da bi najvise odgovarao devojkama sa normalnom, suvom i kombinovanom kozom.Ne istice suve delove oko ociju, a istovremeno ima i taj blagi mat finis koji bi se uklopio u potrebe devojaka sa kombinovanom kozom.




Kada sumiram sve utiske, moram da priznam da sam ocekivala vise.Najvise sto mi je zasmetalo i sto me je razocaralo, je nedostatak tog efekta posvetljivanja, koji je naglasen kao jedna od vodecih karakteristika ovog proizvoda.
Svakako za cenu od oko 900 dinara, mozete naci i bolji korektor, koji ce vam sluziti kako za posvetljivanje, tako i za prekrivanje nesavrsenosti ( Nyx HD, Aura Correct Me).


               
                                                        To bi bilo sve za ovaj post..:) 
                   Da li ste probale ovaj proizvod, i sta mislite o njemu? Da li ga preporucujete?
                                                      Do narednog druzenja..:)

                                                    MiMi..:***

0 коментара: