What is in my beach bag?

среда, јул 22, 2015 prettyandstylish 0 Comments





Cao drage moje..:)


         


Kako je groznica godisnjih odmora uveliko pocela, i svi se veoma raduju letovanju, bilo da je u gradu ili van njega, odlucila sam da i svoj post prilagodim tome.Naime, danas sa vama zelim da podelim sadrzaj svoje torbe za plazu, ili bazen.Ne nosim mnogo stvari, uglavnom najvise paznje posvecujem nezi koze, obzirom da nikako ne smemo zaboraviti negativan uticaj suncevih zraka na nasu kozu.No, ne zelim da negativisem, jer verujem da svaka od  vas adekvatno neguje svoju kozu u ovom periodu.Ukoliko zelite da saznate sta to sve krije moja torba za plazu, vi onda nastavite da citate post.


Obozavam casopise.Na mesecnom nivou imam par koji su obavezni, i koje nikada ne zaboravim da kupim.Jedan od njih je i Lepota i zdravlje, koji se trenutno nasao u mojoj torbi.


             

Zatim na red dolaze proizvodi za kozu. Prvi je Garnier Ambre Solaire losion, sa zastitnim faktorom 50.Godinama unazad ga koristim, i zaista ga obozavam.Vise o njemu u ovom postu.
Zatim je i tu Garnier Ambre Solaire ulje za bronzani ten, koji cu koristiti kada vec dobijem boju.I poslednji proizvod je Olival pekmez za ubrzano tamnjenje, u koga polazem velike nade, jer ga svi hvale.Tako da jedva cekam da ga probam.


                     

Naravno, nigde bez Aktivnog kiseonika, koji u mom slucaju obavlja ulogu termalne vode.Pritom, mi je sanirao akutnu alergiju na sunceve zrake, stoga ga uvek moram imati pored sebe.

                       

Tu je  Macadamia No Tangle cetka za kosu, koja savrseno rascesljava i mokru kosu, ne kida je i ne cupa.Posto toliko volim vodu, da me je tesko naterati da izadjem iz nje, moje ruke cesto postanu suve, tako da mi je krema neophodna.Ova mi je vec duze vreme favorit.


                      

Ne znam iz kog razloga moram imati gomilu balzama za usne  u torbi, ali eto, ukoliko jos neka od vas radi to isto, verujem da ce me shvatiti. Omiljeni mi je Forever Sun Lips, koji poseduje zastitni faktor 30 i vodootporan je.Pored toga tu je i Beauty Made Easy i Balea Candy Queen. 

                      

Naocare za sunce su mi nezaobilazne, stoga ih uvek imam pored sebe.Ove su mi trenutno omiljene, jer imaju taj mackasti okvir, koji jako volim.

                              


I to bi bilo to.:) Nadam se da vam se dopao ovaj post..:)Sitnice poput kupaceg kostima, peskira i svega ostalog nisam htela da pominjem posto se to svako nosi.

                            Sta vi obavezno imate  u vasoj torbi za plazu? Imamo li zajednickih stvari?
                                      Do narednog druzenja..:) Mimi..:***


0 коментара: